• Skip to main navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Home
  • Tomasz Makaruk
  • Blog
    • Programy lojalnościowe
    • Promocje sprzedaży
    • Youtube
  • Let’s Talk Loyalty
  • Dlaczego warto czytać ten blog?
  • Kontakt
  • Newsletter
  • English
  • Skip to menu toggle button

Tomasz Makaruk

Kieruję pracą i360 – wiodącego organizatora programów lojalnościowych, motywacyjnych oraz promocji sprzedaży. Na blogu dzielę się ekspercką wiedzą niezbędną profesjonalistom sprzedaży i trade marketingu.

  • LinkedIn
  • i360
  • Back to top ↑
i360 już piąty rok liderem kategorii „Posiada umiejętność organizacji skutecznych programów lojalnościowych” wg Millward Brown. - Tomasz Makaruk

i360 już piąty rok liderem kategorii „Posiada umiejętność organizacji skutecznych programów lojalnościowych” wg Millward Brown.

Jak co roku, miesięcznik Media i Marketing Polska publikuje w ramach raportu „Agencje…
Przeczytaj artykuł “i360 już piąty rok liderem kategorii „Posiada umiejętność organizacji skutecznych programów lojalnościowych” wg Millward Brown.”…
Posted on: 23/06/2016 Last updated on: 13/01/2022 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Lojalność the Cracow Way, czyli VII CEE Customer Loyalty Summit + The Loyalty Awards - Tomasz Makaruk

Lojalność the Cracow Way, czyli VII CEE Customer Loyalty Summit + The Loyalty Awards

Moje motto konferencji: Dzisiaj jako marketerzy nie mamy problemów z uczeniem się nowych…
Przeczytaj artykuł “Lojalność the Cracow Way, czyli VII CEE Customer Loyalty Summit + The Loyalty Awards”…
Posted on: 04/05/2016 Last updated on: 26/05/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
„Rozmowy z pracodawcą” - wywiad dla Biura Karier UwB - Tomasz Makaruk

„Rozmowy z pracodawcą” – wywiad dla Biura Karier UwB

Wywiad jakiego udzieliłem na potrzeby Biura Karier Uniwersytetu w Białymstoku w ramach prowadzonego…
Przeczytaj artykuł “„Rozmowy z pracodawcą” – wywiad dla Biura Karier UwB”…
Posted on: 22/02/2016 Last updated on: 13/01/2022 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Rynek promocji sprzedaży 2015 - Tomasz Makaruk

Rynek promocji sprzedaży 2015

Niniejszy materiał podsumowujący wydarzenia na rynku promocji sprzedaży skierowanych do nabywców ostatecznych…
Przeczytaj artykuł “Rynek promocji sprzedaży 2015”…
Posted on: 08/12/2015 Last updated on: 25/06/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
12 miesięcy na rynku programów lojalnościowych B2C w Polsce - Tomasz Makaruk

12 miesięcy na rynku programów lojalnościowych B2C w Polsce

Niniejszy materiał podsumowujący wydarzenia na rynku programów lojalnościowych skierowanych do nabywców ostatecznych…
Przeczytaj artykuł “12 miesięcy na rynku programów lojalnościowych B2C w Polsce”…
Posted on: 08/09/2015 Last updated on: 25/06/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Kontrola Służby Celnej – doświadczenia i wnioski - Tomasz Makaruk

Kontrola Służby Celnej – doświadczenia i wnioski

Organizując loterie promocyjne i audioteksowe należy spodziewać się kontroli Służby Celnej…
Przeczytaj artykuł “Kontrola Służby Celnej – doświadczenia i wnioski”…
Posted on: 31/05/2015 Last updated on: 26/05/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Podsumowanie VI Customer Loyalty Summit 2015 r. - Tomasz Makaruk

Podsumowanie VI Customer Loyalty Summit 2015 r.

W dniach 23-24 kwietnia 2015 r. tradycyjnie w Krakowie miał miejsce VI Poland…
Przeczytaj artykuł “Podsumowanie VI Customer Loyalty Summit 2015 r.”…
Posted on: 26/05/2015 Last updated on: 25/06/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Loyalty Awards - Tomasz Makaruk

Loyalty Awards

Miałem zaszczyt wziąć udział w pracach Kapituły pierwszego konkursu mającego na celu…
Przeczytaj artykuł “Loyalty Awards”…
Posted on: 26/05/2015 Last updated on: 25/06/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Obowiązek certyfikacji aplikacji losujących - Tomasz Makaruk

Obowiązek certyfikacji aplikacji losujących

Organizatorzy loterii promocyjnych i audioteksowych stoją przed wyborem formy losowania, która może przybrać…
Przeczytaj artykuł “Obowiązek certyfikacji aplikacji losujących”…
Posted on: 15/03/2015 Last updated on: 25/06/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
« Previous page 1 … 21 22 23 24 25 … 28 Next page »

Newsletter

Dołącz już dziś do grona 6.4 tysiąca stałych czytelników bloga (aktualizacja z 03.2022) 7.2 tysiąca stałych czytelników bloga (aktualizacja z 04.2024) 11.0 tysiąca stałych czytelników bloga. Co miesiąc otrzymasz podsumowanie publikacji. Żadnych reklam. Sam ich nie toleruję na skrzynce email. Wyłącznie branżowa wysokospecjalistyczna wiedza, dla osób zawodowo zajmujących się lojalnością i promocjami sprzedaży. Dla wszystkich, którzy podzielą się swoim adresem email przygotowałem niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.
Newsletter PL

Administratorem danych osobowych jest i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w związku z pytaniem przesłanym w powyższym formularzu oraz marketing bezpośredni produktów i usług własnych administratora. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo także prawo do uzyskania kopii danych i ich przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego lub profilowanie przez Administratora Państwa danych osobowych. Sprzeciw mogą Państwo zgłosić w dogodny dla siebie sposób, w szczególności poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: recepcja@i360.com.pl lub listownie na adres i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Dane osobowe przechowywane będą przez Administratora przez okres 5 lat. Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Pani Weronika Krakówka e-mail: weronika.krakowka@directgroup.com.pl

O autorze

Dzień dobry. Nazywam się Tomasz Makaruk, z wykształcenia jestem ekonomistą. Na blogu opisuję najciekawsze i najtrudniejsze zagadnienia, z jakimi spotykam się na co dzień tworząc i prowadząc programy lojalnościowe oraz loterie promocyjne i audioteksowe. Dzielę się wyłącznie konkretną, pogłębioną analizą, która ufam będzie Państwu przydatna w pracy zawodowej.

Chcesz wiedzieć więcej o mnie?

Certyfikat ISO 27001

Znak certyfikacji ISO 27001 - i360 Sp. z o.o.

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Weronika Krakówka

e-mail: weronika.krakowka@directgroup.com.pl

Zobacz również

  • CSR w moim wydaniu
  • Organizacja loterii
  • Polityka prywatności
  • Programy motywacyjne i lojalnościowe
  • Spis treści
© 2025 Tomasz Makaruk | Using Modern WordPress theme. | Back to top ↑
  • LinkedIn
  • i360
  • Back to top ↑
Newsletter

Dołącz już dziś do grona 4.8 tysiąca stałych czytelników bloga. Czeka na Ciebie niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów otrzymywania newslettera z bloga marketingbusinessblog.pl