• Skip to main navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Home
  • Tomasz Makaruk
  • Blog
    • Programy lojalnościowe
    • Promocje sprzedaży
    • Youtube
  • Let’s Talk Loyalty
  • Dlaczego warto czytać ten blog?
  • Kontakt
  • Newsletter
  • English
  • Skip to menu toggle button

Tomasz Makaruk

Kieruję pracą i360 – wiodącego organizatora programów lojalnościowych, motywacyjnych oraz promocji sprzedaży. Na blogu dzielę się ekspercką wiedzą niezbędną profesjonalistom sprzedaży i trade marketingu.

  • LinkedIn
  • i360
  • Back to top ↑
Główne zmiany w zasadach organizacji loterii od 1 kwietnia 2017 - Tomasz Makaruk

Główne zmiany w zasadach organizacji loterii od 1 kwietnia 2017

Praktyczne aspekty Ustawy z dnia 15 grudnia 2016 r. o zmianie ustawy o grach…
Przeczytaj artykuł “Główne zmiany w zasadach organizacji loterii od 1 kwietnia 2017”…
Posted on: 03/03/2017 Last updated on: 27/07/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
i360 Diamentem Forbesa 2017 r. - Tomasz Makaruk

i360 Diamentem Forbesa 2017 r.

W otrzymanym właśnie wydaniu „Diamentów Forbesa 2017” znajdziemy zestawienie przedsiębiorstw o przychodach…
Przeczytaj artykuł “i360 Diamentem Forbesa 2017 r.”…
Posted on: 13/02/2017 Last updated on: 27/07/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
ING ogłasza zamknięcie programu lojalnościowego Bankujesz Kupujesz - Tomasz Makaruk

ING ogłasza zamknięcie programu lojalnościowego Bankujesz Kupujesz

Od kilku lat, za każdym razem, gdy pytany jestem o kondycję polskiego rynku programów…
Przeczytaj artykuł “ING ogłasza zamknięcie programu lojalnościowego Bankujesz Kupujesz”…
Posted on: 23/01/2017 Last updated on: 27/07/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
i360 Gazelą Biznesu - Tomasz Makaruk

i360 Gazelą Biznesu

Puls Biznesu ogłosił w dniu 27 grudnia 2016 r. wyniki 17. edycji…
Przeczytaj artykuł “i360 Gazelą Biznesu”…
Posted on: 09/01/2017 Last updated on: 27/07/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Promocje sprzedaży 2016. Dominują konkursy z nagrodami pieniężnymi - Tomasz Makaruk

Promocje sprzedaży 2016. Dominują konkursy z nagrodami pieniężnymi

Promocje sprzedaży 2016. Dominują konkursy z nagrodami pieniężnymi Analiza działań promocyjnych…
Przeczytaj artykuł “Promocje sprzedaży 2016. Dominują konkursy z nagrodami pieniężnymi”…
Posted on: 13/12/2016 Last updated on: 27/07/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Przyczyny organizacji programów motywacyjnych B2B - Tomasz Makaruk

Przyczyny organizacji programów motywacyjnych B2B

Podczas jednej z ostatnich prezentacji, jaką prowadziłem w szklanym biurowcu warszawskiego centrum…
Przeczytaj artykuł “Przyczyny organizacji programów motywacyjnych B2B”…
Posted on: 03/10/2016 Last updated on: 27/07/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Promocyjne opakowania. Niezbędne informacje w loteriach, konkursach i sprzedaży premiowej - Tomasz Makaruk

Promocyjne opakowania. Niezbędne informacje w loteriach, konkursach i sprzedaży premiowej

Organizując akcje promocji sprzedaży, takie jak loterie, konkursy czy sprzedaż premiowa,…
Przeczytaj artykuł “Promocyjne opakowania. Niezbędne informacje w loteriach, konkursach i sprzedaży premiowej”…
Posted on: 29/08/2016 Last updated on: 27/07/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Tendencje zmian na rynku programów lojalnościowych 2015/2016 - Tomasz Makaruk

Tendencje zmian na rynku programów lojalnościowych 2015/2016

Okres od sierpnia 2015 r. do końca lipca 2016 r., czyli ostatnie dwanaście miesięcy…
Przeczytaj artykuł “Tendencje zmian na rynku programów lojalnościowych 2015/2016”…
Posted on: 14/08/2016 Last updated on: 27/07/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Loterie wspierające programy lojalnościowe - Tomasz Makaruk

Loterie wspierające programy lojalnościowe

Jednym z obszarów specjalizacji i360, jest organizacja loterii promocyjnych skierowanych do uczestników…
Przeczytaj artykuł “Loterie wspierające programy lojalnościowe”…
Posted on: 01/07/2016 Last updated on: 25/06/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
« Previous page 1 … 20 21 22 23 24 … 28 Next page »

Newsletter

Dołącz już dziś do grona 6.4 tysiąca stałych czytelników bloga (aktualizacja z 03.2022) 7.2 tysiąca stałych czytelników bloga (aktualizacja z 04.2024) 11.0 tysiąca stałych czytelników bloga. Co miesiąc otrzymasz podsumowanie publikacji. Żadnych reklam. Sam ich nie toleruję na skrzynce email. Wyłącznie branżowa wysokospecjalistyczna wiedza, dla osób zawodowo zajmujących się lojalnością i promocjami sprzedaży. Dla wszystkich, którzy podzielą się swoim adresem email przygotowałem niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.
Newsletter PL

Administratorem danych osobowych jest i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w związku z pytaniem przesłanym w powyższym formularzu oraz marketing bezpośredni produktów i usług własnych administratora. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo także prawo do uzyskania kopii danych i ich przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego lub profilowanie przez Administratora Państwa danych osobowych. Sprzeciw mogą Państwo zgłosić w dogodny dla siebie sposób, w szczególności poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: recepcja@i360.com.pl lub listownie na adres i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Dane osobowe przechowywane będą przez Administratora przez okres 5 lat. Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Pani Weronika Krakówka e-mail: weronika.krakowka@directgroup.com.pl

O autorze

Dzień dobry. Nazywam się Tomasz Makaruk, z wykształcenia jestem ekonomistą. Na blogu opisuję najciekawsze i najtrudniejsze zagadnienia, z jakimi spotykam się na co dzień tworząc i prowadząc programy lojalnościowe oraz loterie promocyjne i audioteksowe. Dzielę się wyłącznie konkretną, pogłębioną analizą, która ufam będzie Państwu przydatna w pracy zawodowej.

Chcesz wiedzieć więcej o mnie?

Certyfikat ISO 27001

Znak certyfikacji ISO 27001 - i360 Sp. z o.o.

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Weronika Krakówka

e-mail: weronika.krakowka@directgroup.com.pl

Zobacz również

  • CSR w moim wydaniu
  • Organizacja loterii
  • Polityka prywatności
  • Programy motywacyjne i lojalnościowe
  • Spis treści
© 2025 Tomasz Makaruk | Using Modern WordPress theme. | Back to top ↑
  • LinkedIn
  • i360
  • Back to top ↑
Newsletter

Dołącz już dziś do grona 4.8 tysiąca stałych czytelników bloga. Czeka na Ciebie niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów otrzymywania newslettera z bloga marketingbusinessblog.pl