Podsumowanie VI Customer Loyalty Summit 2015 r. - Tomasz Makaruk

Podsumowanie VI Customer Loyalty Summit 2015 r.

W dniach 23-24 kwietnia 2015 r. tradycyjnie w Krakowie miał miejsce VI Poland & CEE Customer Loyalty Summit, czyli wiodąca konferencja poświęcona zagadnieniom zarządzania programami lojalnościowymi i motywacyjnymi. Po raz czwarty z rzędu miałem zaszczyt pełnić rolę prowadzącego konferencję – sesję plenarną oraz sekcję Loyalty in Retail.

W tym roku w konferencji wzięło udział ponad 200 osób. W czasie obydwu dni forum, zaraz po sesji plenarnej, podczas której wystąpili między innymi goście z zza granicy: Margarita Fitzpatrick z DUNNHUMBY USA, Steven Martin z AIMIA UK (Nectar) uczestnicy  mieli do wyboru udział w jednej z 3 równoległych sesji: Loyalty in Retail, Loyalty in Services, Lojalność resellera w handlu tradycyjnym.

Motywem przewodnim spotkań były:

  • dla sektora retail – wykorzystanie danych w strategii lojalnościowej;
  • dla firm usługowych – sposoby migracji lojalnych klientów na poziom ambasadorów;
  • dla osób uczestniczących w sesji handlu tradycyjnego – budowanie relacji między producentami a resellerami.

Wieczorem pierwszego dnia konferencji odbyła się uroczystość wręczenia statuetek konkursu Loyalty Awards, w pracach Kapituły, którego miałem przyjemność uczestniczyć. Customer Loyalty Summit to nie tylko wydarzenie podczas którego istnieje unikalna możliwość wymiany doświadczeń i zaczerpnięcia inspiracji od innych uczestników, lecz także wydarzenie o charakterze networkingowym, umożliwiającym odnowienie znajomości, oraz poznanie ciekawych ludzi zainteresowanych tą samą dzieciną marketingu. Osobiście, każdego roku nie mogę odmówić sobie wycieczki biegowej wzdłuż Wisły. Trasa naprawdę unikalna w skali całego kraju.

dr Tomasz Makaruk

2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *