• Skip to main navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Home
  • Tomasz Makaruk
  • Blog
    • Programy lojalnościowe
    • Promocje sprzedaży
    • Youtube
  • Let’s Talk Loyalty
  • Dlaczego warto czytać ten blog?
  • Kontakt
  • Newsletter
  • English
  • Skip to menu toggle button

Tomasz Makaruk

Kieruję pracą i360 – wiodącego organizatora programów lojalnościowych, motywacyjnych oraz promocji sprzedaży. Na blogu dzielę się ekspercką wiedzą niezbędną profesjonalistom sprzedaży i trade marketingu.

  • LinkedIn
  • i360
  • Back to top ↑
Wpływ zastosowania Internetu w programach lojalnościowych? - Tomasz Makaruk

Wpływ zastosowania Internetu w programach lojalnościowych?

Niniejszy tekst jest komentarzem udzielonym redakcji miesięcznika „Press” Zastosowanie Internetu…
Przeczytaj artykuł “Wpływ zastosowania Internetu w programach lojalnościowych?”…
Posted on: 04/03/2011 Last updated on: 19/07/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Miary efektywności - Tomasz Makaruk

Miary efektywności

Niniejszy tekst  „Miary efektowności i promocji sprzedaży” jest artykułem zamieszczonym jako …
Przeczytaj artykuł “Miary efektywności”…
Posted on: 06/10/2010 Last updated on: 23/06/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Uzdrowiciele. Również promocyjni. - Tomasz Makaruk

Uzdrowiciele. Również promocyjni.

Materiał przygotowany został przez Panią Edytę Dudek, która w okresie wakacyjnym odbywała praktyki…
Przeczytaj artykuł “Uzdrowiciele. Również promocyjni.”…
Posted on: 02/09/2010 Last updated on: 19/07/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Wszyscy kochamy Fiata 500 - Tomasz Makaruk

Wszyscy kochamy Fiata 500

Każde przedsiębiorstwo, którego celem jest utrzymanie bądź zwiększenie swojego udziału w rynku…
Przeczytaj artykuł “Wszyscy kochamy Fiata 500”…
Posted on: 12/07/2010 Last updated on: 19/07/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Techniki pozacenowe - Tomasz Makaruk

Techniki pozacenowe

Rodzaj zachęty, oferowanej przez organizatora promocji sprze­daży, której zadaniem jest skłonienie do zakupu…
Przeczytaj artykuł “Techniki pozacenowe”…
Posted on: 15/09/2009 Last updated on: 25/06/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Techniki cenowe - Tomasz Makaruk

Techniki cenowe

W poprzednim post’cie omówiono zastosowanie technik promocji sprzedaży. W niniejszym tekście, opublikowanym…
Przeczytaj artykuł “Techniki cenowe”…
Posted on: 10/09/2009 Last updated on: 25/06/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Zastosowanie technik - Tomasz Makaruk

Zastosowanie technik

Niniejszy post rozpoczyna cykl poświęcony omówieniu zastosowania poszczególnych grup technik…
Przeczytaj artykuł “Zastosowanie technik”…
Posted on: 05/09/2009 Last updated on: 13/01/2022 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
« Previous page 1 … 26 27 28

Newsletter

Dołącz już dziś do grona 6.4 tysiąca stałych czytelników bloga (aktualizacja z 03.2022) 7.2 tysiąca stałych czytelników bloga (aktualizacja z 04.2024) 11.0 tysiąca stałych czytelników bloga. Co miesiąc otrzymasz podsumowanie publikacji. Żadnych reklam. Sam ich nie toleruję na skrzynce email. Wyłącznie branżowa wysokospecjalistyczna wiedza, dla osób zawodowo zajmujących się lojalnością i promocjami sprzedaży. Dla wszystkich, którzy podzielą się swoim adresem email przygotowałem niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.
Newsletter PL

Administratorem danych osobowych jest i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w związku z pytaniem przesłanym w powyższym formularzu oraz marketing bezpośredni produktów i usług własnych administratora. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo także prawo do uzyskania kopii danych i ich przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego lub profilowanie przez Administratora Państwa danych osobowych. Sprzeciw mogą Państwo zgłosić w dogodny dla siebie sposób, w szczególności poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: recepcja@i360.com.pl lub listownie na adres i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Dane osobowe przechowywane będą przez Administratora przez okres 5 lat. Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Pani Weronika Krakówka e-mail: weronika.krakowka@directgroup.com.pl

O autorze

Dzień dobry. Nazywam się Tomasz Makaruk, z wykształcenia jestem ekonomistą. Na blogu opisuję najciekawsze i najtrudniejsze zagadnienia, z jakimi spotykam się na co dzień tworząc i prowadząc programy lojalnościowe oraz loterie promocyjne i audioteksowe. Dzielę się wyłącznie konkretną, pogłębioną analizą, która ufam będzie Państwu przydatna w pracy zawodowej.

Chcesz wiedzieć więcej o mnie?

Certyfikat ISO 27001

Znak certyfikacji ISO 27001 - i360 Sp. z o.o.

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Weronika Krakówka

e-mail: weronika.krakowka@directgroup.com.pl

Zobacz również

  • CSR w moim wydaniu
  • Organizacja loterii
  • Polityka prywatności
  • Programy motywacyjne i lojalnościowe
  • Spis treści
© 2025 Tomasz Makaruk | Using Modern WordPress theme. | Back to top ↑
  • LinkedIn
  • i360
  • Back to top ↑
Newsletter

Dołącz już dziś do grona 4.8 tysiąca stałych czytelników bloga. Czeka na Ciebie niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów otrzymywania newslettera z bloga marketingbusinessblog.pl