Loyalty Awards - Tomasz Makaruk

Loyalty Awards

cropped-Tomasz_Makaruk.jpgMiałem zaszczyt wziąć udział w pracach Kapituły pierwszego konkursu mającego na celu wyłonienie i nagrodzenie najlepszych w Polsce działań lojalnościowych „Loyalty Awards” oraz w dniu 23 kwietnia 2015 r. podczas uroczystej gali wręczyć statuetkę przedstawicielom firmy Dr Irena Eris w kategorii The best new loyalty activities of the year 2014  za wprowadzenie programu Holistic Club.

Zwycięzcy zostali wyłonieni wieloetapowo, a swoje głosy oddawali wyłącznie praktycy zarządzania relacjami i budowania lojalności klienta. W pierwszej kolejności każdy z uczestników konkursu otrzymał  indywidualny link do ankiety, w której miał możliwość wskazać po 3 najlepsze w swojej ocenie projekty na rynku polskim związane z buKapitula 2dowaniem lojalności klienta, w 5 zaproponowanych przez Organizatora kategoriach. Następnie trzy projekty w każdej kategorii, które uzyskały największą liczbę punktów uzyskiwały automatycznie nominację do drugiego etapu konkursu. Ponadto Kapituła w każdej z kategorii dokonała wyboru kolejnych dwóch nominacji do drugiego etapu. Finalnie wszyscy uczestnicy zaproszeni do pierwszego etapu Plebiscytu (a także osoby przez nie polecone) otrzymały personalizowany link do badania, w którym wskazywały jeden, najlepszy według nich projekt lojalnościowy w ramach każdej z 5 kategorii. Zwyciężały projekty z największą ilością głosów.

Nagrodzone zostały najlepsze projekty w handlu detalicznym, usługach, B2B (relacje z resellerami) oraz najlepszy nowy program i innowacja roku. Laureatami edycji 2014 zostali:

  • Loyalty Innovation of the Year 2014 – ZENCARD
  • The best new loyalty activities of the year 2014 – Dr Irena Eris HOLISTIC CLUB
  • The best B2B loyalty scheme – reseller’s market – Maspex – SPRZEDAJEMY RAZEM
  • The best loyalty activities in services – mBank – mOKAZJE
  • The best loyalty activities in retail – PAYBACK

Partnerem konkursu było TNS POLSKA, a nad merytoryką czuwała Kapituła w składzie:

  • Tomasz Burdziński – Dyrektor Strategiczny, OSKAR WEGNER
  • Marek Kosakowski – Dyrektor Zarządzający, DATA SOLUTIONS (OMNICOM GROUP)
  • Andrzej Łapeta – Manager, Firma Reklamowa KUC
  • dr Tomasz Makaruk – Prezes Zarządu spółki i360
  • Grzegorz Ostrowski – Client Service Director, TNS POLSKA
  • Jacek Szlak – Redaktor naczelny portalu MARKETING PRZY KAWIE
  • Dominik Zacharewicz – Managing Partner, LOYALTY POINT

dr Tomasz Makaruk

2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *