Tomasz Makaruk
dr Tomasz Makaruk pełni funkcję Prezesa Zarządu i jest współwłaścicielem Spółki i360, która specjalizuje się w organizacji i zarządzaniu programami lojalnościowymi B2C, motywacyjnymi B2B oraz promocjami sprzedaży (sprzedaż premiowa, loterie promocyjne, audioteksowe, konkursy, itp.). Jest autorem pracy doktorskiej obronionej w Szkole Głównej Handlowej poświęconej promocji sprzedaży. Ukończył „Leading Professional Service Firms” na Harvard Business School Executive Education. Jest jedną z trzech osób w Polsce posiadającą tytuł Certified Loyalty Marketing Professionals™ przyznany przez amerykańską The Loyalty Academy. Autor wielu publikacji i wystąpień poświęconych programom lojalnościowym i promocjom sprzedaży.
i360 Sp. z o.o. posiada doświadczenia w tworzeniu, zarządzaniu, re-engineeringu, łączeniu oraz zamykaniu programów lojalnościowych Spółka sześciokrotnie została uznana za lidera kategorii „Posiada umiejętność skutecznych organizacji programów lojalnościowych” w ogólnopolskim badaniu prowadzonym wśród marketerów – organizatorów programów lojalnościowych. i360 Sp. z o.o. jest Diamentem Forbesa oraz Gazelą Biznesu. Spółka została także uznana przez Dziennik Gazetę Prawną za SuperBohatera małych i średnich przedsiębiorstw oraz za najszybciej rozwijającą się spółkę w woj. mazowieckim.
i360 Sp. z o.o. jest podmiotem świadczącym usługi zarządzania lojalnością oraz związaną z nią organizacją promocji sprzedaży, który posiada Certyfikat ISO/IEC 27001:2013 zapewniający najwyższe światowe standardy w zakresie bezpieczeństwa zarządzania i przetwarzania informacji, co zostało potwierdzone cyklem audytów TUV Rheinland.