• Skip to main navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Home
  • Tomasz Makaruk
  • Blog
    • Programy lojalnościowe
    • Promocje sprzedaży
    • Youtube
  • Let’s Talk Loyalty
  • Dlaczego warto czytać ten blog?
  • Kontakt
  • Newsletter
  • English
  • Skip to menu toggle button

Tomasz Makaruk

Kieruję pracą i360 – wiodącego organizatora programów lojalnościowych, motywacyjnych oraz promocji sprzedaży. Na blogu dzielę się ekspercką wiedzą niezbędną profesjonalistom sprzedaży i trade marketingu.

  • LinkedIn
  • i360
  • Back to top ↑
Expo 2020 – wnioski dla organizatorów programów lojalnościowych - Tomasz Makaruk

Expo 2020 – wnioski dla organizatorów programów lojalnościowych

Expo 2020 to światowa wystawa odbywająca się w Dubaju, której hasło przewodnie brzmi…
Przeczytaj artykuł “Expo 2020 – wnioski dla organizatorów programów lojalnościowych”…
Posted on: 16/02/2022 Last updated on: 16/02/2022 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
eBucks zdobywa po raz kolejny nagrodę najlepszego programu lojalnościowego w RPA - Tomasz Makaruk

eBucks zdobywa po raz kolejny nagrodę najlepszego programu lojalnościowego w RPA

Niniejszy artykuł stanowi przetłumaczoną transkrypcję wywiadu przeprowadzonego przez Paulę Thomas w ramach…
Przeczytaj artykuł “eBucks zdobywa po raz kolejny nagrodę najlepszego programu lojalnościowego w RPA”…
Posted on: 15/02/2022 Last updated on: 15/02/2022 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
Dlaczego niektóre programy lojalnościowe odnoszą porażkę? - Tomasz Makaruk

Dlaczego niektóre programy lojalnościowe odnoszą porażkę?

Niniejszy tekst powstał na podstawie artykułu The Delphi Report pt. „Why Loyalty…
Przeczytaj artykuł “Dlaczego niektóre programy lojalnościowe odnoszą porażkę?”…
Posted on: 07/02/2022 Last updated on: 07/02/2022 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
Programy lojalnościowe w modelu subskrypcyjnym - Tomasz Makaruk

Programy lojalnościowe w modelu subskrypcyjnym

Programy lojalnościowe w modelu subskrypcyjnym. Nieodzowne narzędzie sukcesu marki. Niniejszy artykuł…
Przeczytaj artykuł “Programy lojalnościowe w modelu subskrypcyjnym”…
Posted on: 26/01/2022 Last updated on: 26/01/2022 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
Rozpoczynamy współpracę z Let’s Talk Loyalty - Tomasz Makaruk

Rozpoczynamy współpracę z Let’s Talk Loyalty

Rok 2022 r. rozpoczynamy w i360 od nawiązania współpracy z Paulą Thomas prowadzącą podcast…
Przeczytaj artykuł “Rozpoczynamy współpracę z Let’s Talk Loyalty”…
Posted on: 26/01/2022 Last updated on: 26/01/2022 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
Segmentacja uczestników – główny trend branży hotelarskiej - Tomasz Makaruk

Segmentacja uczestników – główny trend branży hotelarskiej

Rok 2020 postawił ogromne wyzwania przed wszystkimi branżami rynku. Szczególnie dotkniętym…
Przeczytaj artykuł “Segmentacja uczestników – główny trend branży hotelarskiej”…
Posted on: 10/01/2022 Last updated on: 10/01/2022 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
Podatkowa pułapka programów motywacyjnych dla kadry zarządzającej - Tomasz Makaruk

Podatkowa pułapka programów motywacyjnych dla kadry zarządzającej

Okres świąteczno-noworoczny to czas między innymi nadrabiania zaległości w lekturze na temat zmian…
Przeczytaj artykuł “Podatkowa pułapka programów motywacyjnych dla kadry zarządzającej”…
Posted on: 04/01/2022 Last updated on: 04/01/2022 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
Lojalność rodzica i nie tylko – analiza programów lojalnościowych sklepów z artykułami dla dzieci - Tomasz Makaruk

Lojalność rodzica i nie tylko – analiza programów lojalnościowych sklepów z artykułami dla dzieci

Z roku na rok Polacy wydają coraz więcej pieniędzy w okresie przedświątecznym. Większość…
Przeczytaj artykuł “Lojalność rodzica i nie tylko – analiza programów lojalnościowych sklepów z artykułami dla dzieci”…
Posted on: 27/12/2021 Last updated on: 28/12/2021 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
Przedświąteczna gorączka, czyli 5 celów i 5 technik sprzedażowych - Tomasz Makaruk

Przedświąteczna gorączka, czyli 5 celów i 5 technik sprzedażowych

Rynek zachodni rozpoczyna przedświąteczny szał zakupów od wydarzenia, jakim jest „Black…
Przeczytaj artykuł “Przedświąteczna gorączka, czyli 5 celów i 5 technik sprzedażowych”…
Posted on: 22/12/2021 Last updated on: 04/01/2022 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
« Previous page 1 … 8 9 10 11 12 … 28 Next page »

Newsletter

Dołącz już dziś do grona 6.4 tysiąca stałych czytelników bloga (aktualizacja z 03.2022) 7.2 tysiąca stałych czytelników bloga (aktualizacja z 04.2024) 11.0 tysiąca stałych czytelników bloga. Co miesiąc otrzymasz podsumowanie publikacji. Żadnych reklam. Sam ich nie toleruję na skrzynce email. Wyłącznie branżowa wysokospecjalistyczna wiedza, dla osób zawodowo zajmujących się lojalnością i promocjami sprzedaży. Dla wszystkich, którzy podzielą się swoim adresem email przygotowałem niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.
Newsletter PL

Administratorem danych osobowych jest i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w związku z pytaniem przesłanym w powyższym formularzu oraz marketing bezpośredni produktów i usług własnych administratora. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo także prawo do uzyskania kopii danych i ich przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego lub profilowanie przez Administratora Państwa danych osobowych. Sprzeciw mogą Państwo zgłosić w dogodny dla siebie sposób, w szczególności poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: recepcja@i360.com.pl lub listownie na adres i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Dane osobowe przechowywane będą przez Administratora przez okres 5 lat. Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Pani Weronika Krakówka e-mail: weronika.krakowka@directgroup.com.pl

O autorze

Dzień dobry. Nazywam się Tomasz Makaruk, z wykształcenia jestem ekonomistą. Na blogu opisuję najciekawsze i najtrudniejsze zagadnienia, z jakimi spotykam się na co dzień tworząc i prowadząc programy lojalnościowe oraz loterie promocyjne i audioteksowe. Dzielę się wyłącznie konkretną, pogłębioną analizą, która ufam będzie Państwu przydatna w pracy zawodowej.

Chcesz wiedzieć więcej o mnie?

Certyfikat ISO 27001

Znak certyfikacji ISO 27001 - i360 Sp. z o.o.

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Weronika Krakówka

e-mail: weronika.krakowka@directgroup.com.pl

Zobacz również

  • CSR w moim wydaniu
  • Organizacja loterii
  • Polityka prywatności
  • Programy motywacyjne i lojalnościowe
  • Spis treści
© 2025 Tomasz Makaruk | Using Modern WordPress theme. | Back to top ↑
  • LinkedIn
  • i360
  • Back to top ↑
Newsletter

Dołącz już dziś do grona 4.8 tysiąca stałych czytelników bloga. Czeka na Ciebie niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów otrzymywania newslettera z bloga marketingbusinessblog.pl