• Skip to main navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Home
  • Tomasz Makaruk
  • Blog
    • Programy lojalnościowe
    • Promocje sprzedaży
    • Youtube
  • Let’s Talk Loyalty
  • Dlaczego warto czytać ten blog?
  • Kontakt
  • Newsletter
  • English
  • Skip to menu toggle button

Tomasz Makaruk

Kieruję pracą i360 – wiodącego organizatora programów lojalnościowych, motywacyjnych oraz promocji sprzedaży. Na blogu dzielę się ekspercką wiedzą niezbędną profesjonalistom sprzedaży i trade marketingu.

  • LinkedIn
  • i360
  • Back to top ↑
Koniec Żappka Pay - Tomasz Makaruk

Koniec Żappka Pay

W komunikacji skierowanej do uczestników programu Żappka z 14 maja 2024 r. sieć Żabka…
Przeczytaj artykuł “Koniec Żappka Pay”…
Posted on: 21/05/2024 Last updated on: 19/09/2024 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
Spersonalizowana komunikacja kluczem do sukcesu. Wyniki Costumer Trends Index 2024 - Tomasz Makaruk

Spersonalizowana komunikacja kluczem do sukcesu. Wyniki Costumer Trends Index 2024

Niniejszy artykuł stanowi przetłumaczoną transkrypcję wywiadu przeprowadzonego przez Paulę Thomas w ramach…
Przeczytaj artykuł “Spersonalizowana komunikacja kluczem do sukcesu. Wyniki Costumer Trends Index 2024”…
Posted on: 08/05/2024 Last updated on: 08/05/2024 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
O roli AI w programach lojalnościowych w Media Marketing Polska - Tomasz Makaruk

O roli AI w programach lojalnościowych w Media Marketing Polska

O tym jak AI pomaga nam w personalizacji ofert, predykcji zachowań i potrzeb…
Przeczytaj artykuł “O roli AI w programach lojalnościowych w Media Marketing Polska”…
Posted on: 10/04/2024 Last updated on: 10/04/2024 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
Jak sprawić, aby uczestnicy programu lojalnościowego generowali 4-krotnie wyższą wartość koszyka? - Tomasz Makaruk

Jak sprawić, aby uczestnicy programu lojalnościowego generowali 4-krotnie wyższą wartość koszyka?

Poniższy tekst, autorstwa CEO i360 Tomasz Makaruka, jest częścią raportu…
Przeczytaj artykuł “Jak sprawić, aby uczestnicy programu lojalnościowego generowali 4-krotnie wyższą wartość koszyka?”…
Posted on: 22/03/2024 Last updated on: 10/04/2024 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
Koncept lojalności w branży hotelowo-rozrywkowej z punktu widzenia MGM Resorts International - Tomasz Makaruk

Koncept lojalności w branży hotelowo-rozrywkowej z punktu widzenia MGM Resorts International

Niniejszy artykuł stanowi przetłumaczoną transkrypcję wywiadu przeprowadzonego przez Paulę Thomas w ramach…
Przeczytaj artykuł “Koncept lojalności w branży hotelowo-rozrywkowej z punktu widzenia MGM Resorts International”…
Posted on: 07/03/2024 Last updated on: 13/05/2024 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
Dożywotnie statusy w programie Miles and More - Tomasz Makaruk

Dożywotnie statusy w programie Miles and More

Program lojalnościowy Miles and More, do którego należą między innymi LOT, Lufthansa,…
Przeczytaj artykuł “Dożywotnie statusy w programie Miles and More”…
Posted on: 19/02/2024 Last updated on: 19/02/2024 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
Lojalność na Filipinach - gigant telekomunikacyjny dzieli się sukcesami z Globe Rewards - Tomasz Makaruk

Lojalność na Filipinach – gigant telekomunikacyjny dzieli się sukcesami z Globe Rewards

Niniejszy artykuł stanowi przetłumaczoną transkrypcję wywiadu przeprowadzonego przez Paulę Thomas w ramach…
Przeczytaj artykuł “Lojalność na Filipinach – gigant telekomunikacyjny dzieli się sukcesami z Globe Rewards”…
Posted on: 19/12/2023 Last updated on: 13/05/2024 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
Emirates Skywards – kwintesencja programu lojalnościowego. - Tomasz Makaruk

Emirates Skywards – kwintesencja programu lojalnościowego.

W poszukiwaniu złotego standardu programu lojalnościowego, z pewnością warto zapoznać się z ofertą…
Przeczytaj artykuł “Emirates Skywards – kwintesencja programu lojalnościowego.”…
Posted on: 15/12/2023 Last updated on: 28/02/2024 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
Jak budować lojalność z wykorzystaniem gier? - Tomasz Makaruk

Jak budować lojalność z wykorzystaniem gier?

Niniejszy artykuł stanowi przetłumaczoną transkrypcję wywiadu przeprowadzonego przez Paulę Thomas w ramach…
Przeczytaj artykuł “Jak budować lojalność z wykorzystaniem gier?”…
Posted on: 15/11/2023 Last updated on: 14/05/2024 Comments: 0 Written by: Tomasz Makaruk
« Previous page 1 2 3 4 … 28 Next page »

Newsletter

Dołącz już dziś do grona 6.4 tysiąca stałych czytelników bloga (aktualizacja z 03.2022) 7.2 tysiąca stałych czytelników bloga (aktualizacja z 04.2024) 11.0 tysiąca stałych czytelników bloga. Co miesiąc otrzymasz podsumowanie publikacji. Żadnych reklam. Sam ich nie toleruję na skrzynce email. Wyłącznie branżowa wysokospecjalistyczna wiedza, dla osób zawodowo zajmujących się lojalnością i promocjami sprzedaży. Dla wszystkich, którzy podzielą się swoim adresem email przygotowałem niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.
Newsletter PL

Administratorem danych osobowych jest i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w związku z pytaniem przesłanym w powyższym formularzu oraz marketing bezpośredni produktów i usług własnych administratora. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo także prawo do uzyskania kopii danych i ich przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego lub profilowanie przez Administratora Państwa danych osobowych. Sprzeciw mogą Państwo zgłosić w dogodny dla siebie sposób, w szczególności poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: recepcja@i360.com.pl lub listownie na adres i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Dane osobowe przechowywane będą przez Administratora przez okres 5 lat. Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Pani Weronika Krakówka e-mail: weronika.krakowka@directgroup.com.pl

O autorze

Dzień dobry. Nazywam się Tomasz Makaruk, z wykształcenia jestem ekonomistą. Na blogu opisuję najciekawsze i najtrudniejsze zagadnienia, z jakimi spotykam się na co dzień tworząc i prowadząc programy lojalnościowe oraz loterie promocyjne i audioteksowe. Dzielę się wyłącznie konkretną, pogłębioną analizą, która ufam będzie Państwu przydatna w pracy zawodowej.

Chcesz wiedzieć więcej o mnie?

Certyfikat ISO 27001

Znak certyfikacji ISO 27001 - i360 Sp. z o.o.

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Weronika Krakówka

e-mail: weronika.krakowka@directgroup.com.pl

Zobacz również

  • CSR w moim wydaniu
  • Organizacja loterii
  • Polityka prywatności
  • Programy motywacyjne i lojalnościowe
  • Spis treści
© 2025 Tomasz Makaruk | Using Modern WordPress theme. | Back to top ↑
  • LinkedIn
  • i360
  • Back to top ↑
Newsletter

Dołącz już dziś do grona 4.8 tysiąca stałych czytelników bloga. Czeka na Ciebie niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów otrzymywania newslettera z bloga marketingbusinessblog.pl