Konkurs lub loteria na Facebooku. O co musi zadbać organizator? - Tomasz Makaruk

Konkurs lub loteria na Facebooku. O co musi zadbać organizator?

Codzienny Google Alerts podesłał mi dziś do przeczytania ciekawy tekst autorstwa Pani Doroty Krasowskiej z dnia 15 lipca 2019 r. zamieszczony w portalu prawokonsumenckie.pl na stronie https://www.prawokonsumenckie.pl/pl/a/konkurs-lub-loteria-na-facebooku-o-co-musi-zadbac-organizator do lektury, którego Państwa zapraszam.
O lojalności podczas Kongresu Rynku FMCG - Tomasz Makaruk

O lojalności podczas Kongresu Rynku FMCG

W dniach 28 oraz 29 maja br. odbył się Kongres Rynku FMCG podczas którego miała miejsce sesja „Lojalność i strategie marketingowe”, w toku której dyskutowano nad szeregiem zagadnień związanych z budowaniem lojalności nabywców ostatecznych w handlu. Poniżej prezentuję autorską relację z tego wydarzenia przygotowaną przez Pana Tomasza Szejka – Project Managera, który jako przedstawiciel i360 przysłuchiwał się wykładom i dyskusjom.
Dlaczego warto pracować z agencją lojalnościową posiadającą wdrożoną normę ISO/IEC 27001:2013? Wnioski z audytu TÜV Rheinland w i360 - Tomasz Makaruk

Dlaczego warto pracować z agencją lojalnościową posiadającą wdrożoną normę ISO/IEC 27001:2013? Wnioski z audytu TÜV Rheinland w i360

Przed trzema laty postanowiliśmy w i360 wdrożyć normę ISO/IEC: 27001:2013. Działanie to podyktowane było chęcią osadzenia dynamicznego rozwoju zakresu działalności Spółki w ramach ogólnie akceptowanej i wysoce wymagającej normy bezpieczeństwa, która stała się kanwą rozwoju i360.
Współczynnik incentywizacji – miara atrakcyjności programu lojalnościowego - Tomasz Makaruk

Współczynnik incentywizacji – miara atrakcyjności programu lojalnościowego

Podczas prac nad wdrożeniem programu lojalnościowego prędzej czy później przychodzi taki moment, w którym trzeba ustalić tzw. współczynnik incentywizacji, czyli odpowiedzieć na pytanie, jaki odsetek z każdej złotówki przychodu, generowanego wskutek zakupów dokonywanych przez uczestnika…
Kolejne zamknięte programy lojalnościowe. Uruchomienie Żappki - Tomasz Makaruk

Kolejne zamknięte programy lojalnościowe. Uruchomienie Żappki

Wielokrotnie na łamach bloga poruszane było zagadnienie nieuchronności procesu zamykania nieefektywnych programów lojalnościowych. Sytuacja, w ramach której na rynku istnieje ponad 120 akcji marketingowych, które w nagłówku regulaminu wpisany mają podtytuł „Program lojalnościowy” jest nie do utrzymania w długim okresie.
Poupa Mais - czyli lojalność po portugalsku - Tomasz Makaruk

Poupa Mais – czyli lojalność po portugalsku

Spontaniczny wyjazd do Lizbony, aby na Praca do Comercio skosztować Alvarinho i zjeść sardynki, a przede wszystkich cieszyć się w pierwszych dniach lutego promieniami słońca odbijającego się w wodach rzeki Tag i temperaturą sięgającą 17 stopni C, zaowocował poznaniem programu lojalnościowego Poupa Mais.
Klauzule abuzywne w regulaminie gry hazardowej - Tomasz Makaruk

Klauzule abuzywne w regulaminie gry hazardowej

Dziś chciałem zwrócić Państwa uwagę, na bardzo merytoryczny i szczególnie interesujący tekst zatytułowany „Czy zatwierdzenie przez urząd regulaminu gry hazardowej wyklucza możliwość powołania się na klauzulę abuzywną w tym regulaminie?”, jaki zamieszczony został w „Czasopiśmie Lege Artis” i dostępny jest na stronie
Wywiad z dyrektorem sprzedaży i360 w Media Marketing Polska - Tomasz Makaruk

Wywiad z dyrektorem sprzedaży i360 w Media Marketing Polska

W październikowym wydaniu miesięcznika Media i Marketing Polska – nr 11 2019 ukazał się dodatek poświęcony programom lojalnościowym, zawierający cykl artykułów omawiających najnowsze wydarzenia rynkowe. Na pytania redakcji odpowiadał m. in. Dawid Łuciuk – dyrektor sprzedaży i360. Poniżej prezentujemy szczegóły wywiadu.
Najważniejsze zmiany na rynku programów na przełomie 2018/2019 r. - Tomasz Makaruk

Najważniejsze zmiany na rynku programów na przełomie 2018/2019 r.

Wraz z nastaniem Nowego Roku warto poświęcić chwilę czasu na przeanalizowanie najnowszych zmian na rynku programów lojalnościowych. W poniższym tekście przedstawiam te, które miały miejsce na przełomie 2018 r. i 2019 r, a w praktyce opisuję zmiany, jakie wydarzyły się od września 2018 r. do dnia dzisiejszego, prezentowane począwszy od najnowszych.