• Skip to main navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Home
  • Tomasz Makaruk
  • Blog
    • Programy lojalnościowe
    • Promocje sprzedaży
    • Youtube
  • Let’s Talk Loyalty
  • Dlaczego warto czytać ten blog?
  • Kontakt
  • Newsletter
  • English
  • Skip to menu toggle button

Tomasz Makaruk

Kieruję pracą i360 – wiodącego organizatora programów lojalnościowych, motywacyjnych oraz promocji sprzedaży. Na blogu dzielę się ekspercką wiedzą niezbędną profesjonalistom sprzedaży i trade marketingu.

  • LinkedIn
  • i360
  • Back to top ↑
Relacja z IV Poland & CEE Customer Loyalty Summit - Tomasz Makaruk

Relacja z IV Poland & CEE Customer Loyalty Summit

Na stronach organizatora konferencji IV Poland & CEE Customer Loyalty Summit,…
Przeczytaj artykuł “Relacja z IV Poland & CEE Customer Loyalty Summit”…
Posted on: 06/06/2013 Last updated on: 08/03/2021 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Zyskowna lojalność branży fitness - Tomasz Makaruk

Zyskowna lojalność branży fitness

W miesięczniku „Magazyn Fitness Business” (05/2013, maj-czerwiec) ukazał się mój artykuł zatytułowany…
Przeczytaj artykuł “Zyskowna lojalność branży fitness”…
Posted on: 02/06/2013 Last updated on: 23/06/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Promocja typu "najszybsza poprawna odpowiedź udzielona SMS-em wygrywa" jest loterią audioteksową! - Tomasz Makaruk

Promocja typu „najszybsza poprawna odpowiedź udzielona SMS-em wygrywa” jest loterią audioteksową!

Planując szereg działań promocyjnych na rok bieżący zwróciłem się do Departamentu Podatku…
Przeczytaj artykuł “Promocja typu „najszybsza poprawna odpowiedź udzielona SMS-em wygrywa” jest loterią audioteksową!”…
Posted on: 13/05/2013 Last updated on: 28/05/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Wiedza o kliencie – głos specjalistów o jej roli w budowaniu lojalności. Artykuł w „Marketing przy kawie” - Tomasz Makaruk

Wiedza o kliencie – głos specjalistów o jej roli w budowaniu lojalności. Artykuł w „Marketing przy kawie”

W lutym 2013 r. miałem przyjemność udzielić odpowiedzi na pytania zadane przez Pana Jacka…
Przeczytaj artykuł “Wiedza o kliencie – głos specjalistów o jej roli w budowaniu lojalności. Artykuł w „Marketing przy kawie””…
Posted on: 28/02/2013 Last updated on: 19/07/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Lojalność w czasach kryzysu. Artykuł w Rzeczpospolitej z 12.11.2012 r - Tomasz Makaruk

Lojalność w czasach kryzysu. Artykuł w Rzeczpospolitej z 12.11.2012 r

Poniższy artykuł ukazał się w dodatku poświęconym programom lojalnościowym i motywacyjnym do Rzeczpospolitej…
Przeczytaj artykuł “Lojalność w czasach kryzysu. Artykuł w Rzeczpospolitej z 12.11.2012 r”…
Posted on: 31/12/2012 Last updated on: 13/01/2022 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Komentarz do wyników Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia z XI.2012 r. - Tomasz Makaruk

Komentarz do wyników Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia z XI.2012 r.

Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia zwrócił się do mnie o konsultację ekspercką…
Przeczytaj artykuł “Komentarz do wyników Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia z XI.2012 r.”…
Posted on: 31/12/2012 Last updated on: 17/07/2018 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
i360 liderem kategorii „Posiada umiejętność organizacji skutecznych programów lojalnościowych" - Tomasz Makaruk

i360 liderem kategorii „Posiada umiejętność organizacji skutecznych programów lojalnościowych”

i360 zajęło pierwsze miejsce w rankingu agencji marketingu zintegrowanego w kategorii „Posiada…
Przeczytaj artykuł “i360 liderem kategorii „Posiada umiejętność organizacji skutecznych programów lojalnościowych””…
Posted on: 01/10/2012 Last updated on: 28/05/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Komentarz do wyników II fali Monitora Programów Lojalnościowych - Tomasz Makaruk

Komentarz do wyników II fali Monitora Programów Lojalnościowych

Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia zwrócił się do mnie z prośbą o konsultacje…
Przeczytaj artykuł “Komentarz do wyników II fali Monitora Programów Lojalnościowych”…
Posted on: 01/10/2012 Last updated on: 17/07/2018 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
Relacja z III Poland & CEE Customer Loyalty Summit - Tomasz Makaruk

Relacja z III Poland & CEE Customer Loyalty Summit

W dniach 19-20 kwietnia 2012 r. miałem przyjemność prowadzić konferencję III Poland…
Przeczytaj artykuł “Relacja z III Poland & CEE Customer Loyalty Summit”…
Posted on: 04/07/2012 Last updated on: 28/05/2020 Comments: 0 Written by: dr Tomasz Makaruk
« Previous page 1 … 24 25 26 27 28 Next page »

Newsletter

Dołącz już dziś do grona 6.4 tysiąca stałych czytelników bloga (aktualizacja z 03.2022) 7.2 tysiąca stałych czytelników bloga (aktualizacja z 04.2024) 11.0 tysiąca stałych czytelników bloga. Co miesiąc otrzymasz podsumowanie publikacji. Żadnych reklam. Sam ich nie toleruję na skrzynce email. Wyłącznie branżowa wysokospecjalistyczna wiedza, dla osób zawodowo zajmujących się lojalnością i promocjami sprzedaży. Dla wszystkich, którzy podzielą się swoim adresem email przygotowałem niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.
Newsletter PL

Administratorem danych osobowych jest i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w związku z pytaniem przesłanym w powyższym formularzu oraz marketing bezpośredni produktów i usług własnych administratora. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo także prawo do uzyskania kopii danych i ich przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego lub profilowanie przez Administratora Państwa danych osobowych. Sprzeciw mogą Państwo zgłosić w dogodny dla siebie sposób, w szczególności poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: recepcja@i360.com.pl lub listownie na adres i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Dane osobowe przechowywane będą przez Administratora przez okres 5 lat. Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Pani Weronika Krakówka e-mail: weronika.krakowka@directgroup.com.pl

O autorze

Dzień dobry. Nazywam się Tomasz Makaruk, z wykształcenia jestem ekonomistą. Na blogu opisuję najciekawsze i najtrudniejsze zagadnienia, z jakimi spotykam się na co dzień tworząc i prowadząc programy lojalnościowe oraz loterie promocyjne i audioteksowe. Dzielę się wyłącznie konkretną, pogłębioną analizą, która ufam będzie Państwu przydatna w pracy zawodowej.

Chcesz wiedzieć więcej o mnie?

Certyfikat ISO 27001

Znak certyfikacji ISO 27001 - i360 Sp. z o.o.

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Weronika Krakówka

e-mail: weronika.krakowka@directgroup.com.pl

Zobacz również

  • CSR w moim wydaniu
  • Organizacja loterii
  • Polityka prywatności
  • Programy motywacyjne i lojalnościowe
  • Spis treści
© 2025 Tomasz Makaruk | Using Modern WordPress theme. | Back to top ↑
  • LinkedIn
  • i360
  • Back to top ↑
Newsletter

Dołącz już dziś do grona 4.8 tysiąca stałych czytelników bloga. Czeka na Ciebie niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów otrzymywania newslettera z bloga marketingbusinessblog.pl