Incentywizacja - korzyści z uczestnictwa w programach lojalnościowych - Tomasz Makaruk

Incentywizacja – korzyści z uczestnictwa w programach lojalnościowych

Subskrybuj nasz kanał

Incentywizacja jest niezwykle ważnym pojęciem podczas planowania oraz obliczania kosztu programu lojalnościowego. W dzisiejszym odcinku naszym gościem jest Pani Karolina Rojecka pełniąca rolę Market Analyst & Account Executive w i360, która przybliży nam definicję oraz sposób obliczania współczynnika incentywizacji dla programów lojalnościowych. Porozmawiamy o sytuacji rynkowej i różnicach w wysokości współczynnika w zależności od branży czy typu programu lojalnościowego.

Dowiedz się:

1:26 – Jakie są główne korzyści z uczestnictwa w programach lojalnościowych?
2:23 – Czym jest współczynnik incentywizacji?
2:49 – Jak liczy się współczynnik incentywizacji?
4:00 – Zobacz wzór obliczenia współczynnika incentywizacji
4:27 – W jakich segmentach rynku odnotowaliśmy najwyższy współczynnik incentywizacji?
5:12 – Dlaczego współczynnik jest niższy w programach punktowych niż np. rabatowych?
6:30 – Jak kategoryzuje się nagrody w programach lojalnościowych?
9:48 – Jakie modele wydawania nagród są najbardziej opłacalne dla organizatora?
10:56 – Jak odróżnić wartość jednego punktu w programie od współczynnika incentywizacji?
11:59 – W jakich programach najbardziej opłaca się robić zakupy, żeby otrzymać nagrody?

2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *