Tomasz Makaruk
Program lojalnościowy Grupy Amax. Wzorcowe wykorzystanie synergii oferty lokalnego przedsiębiorstwa. - Tomasz Makaruk

Program lojalnościowy Grupy Amax. Wzorcowe wykorzystanie synergii oferty lokalnego przedsiębiorstwa.

Wakacyjne podróże zaprowadziły mnie na Mazury do miejscowości Mikołajki – żeglarskiej stolicy Polski.
3

Jednym z większych przedsiębiorstw działającym na lokalnym rynku jest Grupa Amax, świadcząca usługi: hotelarskie, wynajmu jachtów i sprzętu wodnej rekreacji, zarządzająca portami i prowadząca szereg restauracji. Już samo podejście oferowania kompleksowych usług związanych z wypoczynkiem zasługuje na uznanie.

Grupa Amax prowadzi także swój własny program lojalnościowy oparty na równie prostej co skutecznej metodzie cross sellingu produktów i usług poszczególnych linii biznesowych. Wszystko zaczyna się od wizyty w jednym z punktów uczestniczących w programie i dokonania transakcji na kwotę powyżej 150 zł. Jest to 8 restauracji:

·         Restauracja Sielawa

      ·         Restauracja Lady Mary

      ·         Tawerna Żagiel

      ·         Tawerna Pod Złamanym Pagajem

      ·         Restauracja City

      ·         Restauracja pod Jabłoniami

      ·         Apartamenty Portowe Mikołajki

      ·         Chillout Rooms&Apartments

Wraz z rachunkiem kelnerzy przekazują “Kupon upominkowy”, ważny w roku kalendarzowym jego wydania, uprawniający do odebrania bezpłatnej nagrody oferowanej przez pozostałe biznesy Grupy Amax. I tak po posiłku można za darmo otrzymać wino, desery, kawę, ciastka czy skorzystać z bezpłatnego cumowania jachtu na kilka godzin lub bezpłatnego parkingu, ewentualnie wyczarterować rower wodny lub żaglówkę. To wszystko można kupić u dowolnego dostawcy – konkurencja w Mikołajkach jest ogromna. Ale fizyczny kupon w ręku o wartości „2 x gorącego ciasteczka” czy „cumowania do 5h” w Porcie Stare Sady naprawdę wpływa na proces decyzyjny.

Program lojalnościowy Grupy Amax. Wzorcowe wykorzystanie synergii oferty lokalnego przedsiębiorstwa. - Tomasz Makaruk
Program lojalnościowy Grupy Amax. Wzorcowe wykorzystanie synergii oferty lokalnego przedsiębiorstwa. - Tomasz Makaruk

Całość starannie wypełniona odręcznie numerem paragonu, podpisem kelnera (zapewne program ma swoją odsłonę grywalizacyjną dla pracowników).


Genialne w swojej prostocie, ujmujące dobrze pojętym tradycyjnym sposobem realizacji jeszcze z poprzedniej epoki i godne polecenia, jako przykład przywiązania nabywcy do zróżnicowanej oferty komplementarnych usług niezbędnych każdemu miłośnikowi Mazur.

Redempcja i rozliczenie musi być zapewne problematyczne, gdyż wymaga pracy z papierowymi kuponami, ale przyznać muszę, iż już dawno nie korzystałem z programu lojalnościowego bez aplikacji mobilnej, rejestracji w bazie, wyrażania setek zgód wymaganych przez RODO (właśnie anonimowość uczestników jest jedyną wadą, jaka rzuca się w oczy). Całość jest komunikowana na kuponach wydawanych przez kelnerów, podkładkach pod talerze na stołach restauracji oraz na https://mikolajki.com.pl/program-lojalnosciowy/

Brawo Grupa Amax.

Program lojalnościowy Grupy Amax. Wzorcowe wykorzystanie synergii oferty lokalnego przedsiębiorstwa. - Tomasz Makaruk

3

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *