Tomasz Makaruk
i360 uruchamia kanał na YouTube o programach lojalnościowych - Tomasz Makaruk

i360 uruchamia kanał na YouTube o programach lojalnościowych

„O programach lojalnościowych nocą” to nazwa nowego profesjonalnego kanału poświęconego programom lojalnościowym, który dostępny jest na portalu YouTube. Celem przedsięwzięcia jest dostarczanie rzetelnej, wysoce merytorycznej wiedzy poświęconej programom lojalnościowym B2C oraz motywacyjnym B2B .
2

Twórcami kanału są czołowi managerowie i360 wraz z udziałem Katarzyny Nawrockiej, jako prowadzącej większość odcinków. Koncepcja kanału oparta jest na rozmowie z ekspertami, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem zaczerpniętym z codziennej praktyki zawodowej. Tematyką kanału jest omawianie i komentowanie najważniejszych wydarzeń rynkowych, odkrywanie trendów w postawach i zachowaniach uczestników programów, zarówno B2C, jak i B2B, analizy poszczególnych segmentów rynku polskiego, benchmarking rynków zagranicznych, dyskusje na tematy związane z wykładnią przepisów prawa i wiele innych zagadnień, niezbędnych w codziennej pracy każdego profesjonalisty, który odpowiedzialny jest za prowadzenie projektów lojalnościowych.

Zapraszam do obejrzenia jingla kanału:

Subskrybuj nasz kanał

Kanał skierowany jest do specjalistów marketingu, trade marketingu oraz sprzedaży międzynarodowych korporacji i największych polskich przedsiębiorstw. Autorski kanał na YouTube jest kolejnym krokiem, będącym naturalnym rozwinięciem działań, które od ponad 10 lat w i360 prowadzimy na firmowym blogu, który zgromadził stałe grono czytelników.

Ufamy, iż koncepcja wieczornej rozmowy z ekspertami, podczas której dzielą się oni doświadczeniami codziennej pracy zawodowej przypadnie do gustu grupie docelowej. Uruchomienie kanału poprzedzone zostało szczegółową analizą zarówno tematyki szerokopojętego marketingu i sprzedaży, jaka poruszana jest na YouTube oraz formatów programów najpopularniejszych video blogerów.

Idea uruchomienia kanału na YouTube dyskutowana w i360 była od dwóch lat, zaś katalizatorem wcielenia jej w życie był marcowy lockdown gospodarki. Kierując się zasadą, iż nie wolno nam zmarnować żadnego kryzysu, postanowiliśmy wyjść z niego obronną ręką, bogatsi o nowe doświadczenia i nowy format komunikacji z naszymi obecnymi i potencjalnymi Klientami.

Zapraszam do obejrzenia intro kanału:

i360 uruchamia kanał na YouTube o programach lojalnościowych - Tomasz Makaruk

https://www.youtube.com/watch?v=dpdvXHjT7GA

W pierwszych odcinkach gościmy Panią Agnieszkę Doktorską z instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia, Pana mecenasa Pawła Galińskiego reprezentującego kancelarię Galiński&Kleina Kancelaria Radców Prawnych. Swoje autorskie odcinki nagrali także przedstawiciele i360, Panie Amelia Dąbrowska oraz Agata Kisło.

Zapraszam do obejrzenia odcinka z Panią Agnieszką Doktorską poświęconego badaniu Monitor Programów Lojalnościowych:

i360 uruchamia kanał na YouTube o programach lojalnościowych - Tomasz Makaruk

https://www.youtube.com/watch?v=X9mMmCDsQXs&t=8s

Zapraszam Państwa do oglądania kolejnych odcinków, merytorycznej dyskusji na poruszane tematy oraz przekazywania informacji zwrotnych, które pomogą nam w rozwoju tej podjętej inicjatywy.

Kanał dostępny jest pod adresem:
https://www.youtube.com/channel/UCPqCXmyvq1vlJhiRJr68Fog/videos

2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *