i360 liderem rankingu umiejętności organizacji skutecznych programów lojalnościowych - Tomasz Makaruk

i360 liderem rankingu umiejętności organizacji skutecznych programów lojalnościowych

W opublikowanym w nr 7-8 (458) miesięcznika „Media&Marketing Polska” (lipiec-sierpień 2017) „Raporcie Agencje Marketingu Zintegrowanego” i360 zajęło pierwsze miejsce w kluczowej kategorii „Posiada umiejętność organizacji skutecznych programów lojalnościowych” uzyskując wynik 5,8 w sześciostopniowej skali, gdzie ocena 6 stanowi najwyższą z możliwych. Wynik ten oznacza, że już po raz szósty w latach 2011-2017 i360 zostało ocenione najwyżej ze wszystkich dostawców usług profesjonalnych na rynku polskim. Nadto ocena uzyskana w bieżącym roku jest wyższa od ubiegłorocznej (5,8 w 2017 r. wobec 5,4 w 2016 r.)

Wartym podkreślenia jest fakt, iż pierwsze miejsce i360 zajęło również w kategoriach „Zadowolenie ze strategii, badań oraz analiz”, „Stosuje nowe technologie w realizacji projektów” oraz „Rozumie ideę zintegrowanej komunikacji”. Na drugim zaś miejscu spośród wszystkich sklasyfikowanych podmiotów i360 zostało ocenione w kategoriach „Usługi Agencji są warte pieniędzy, które jej płacimy” oraz „Zna daną kategorię produktową i jej sytuację rynkową”.

Badanie zostało przeprowadzone przez Kantar Millward Brown w dniach 23.01-06.03.2017 r. Próbę wyjściową badania stanowi połączenie list wypełnianych przez dostawców usług przekazywanych redakcji „Media&Marketing Polska”. Próba ta wynosiła 4420 osób. Wywiady drogą telefoniczną przeprowadzono z 1132 osobami. O ocenę każdego z podmiotów proszone były wyłącznie te osoby, które twierdziły, iż osobiście współpracowały z daną agencją w 2016 r.

3

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *