Tomasz Makaruk

dr Tomasz Makaruk pełni funkcję Prezesa Zarządu i jest współwłaścicielem firmy i360, która specjalizuje się w organizacji i zarządzaniu programami lojalnościowymi B2C i motywacyjnymi B2B.

i360 Sp. z o.o. posiada doświadczenia w tworzeniu, zarządzaniu, re-engineeringu, łączeniu oraz zamykaniu programów lojalnościowych Spółka pięciokrotnie* została uznana za lidera kategorii „Posiada umiejętność skutecznych organizacji programów lojalnościowych” w latach 2016, 2015, 2013, 2012, 2011 przez MB SMG/KRC w ogólnopolskim badaniu prowadzonym wśród marketerów – organizatorów programów lojalnościowych. i360 Sp. z o.o. została także uznana przez Dziennik Gazetę Prawną za SuperBohatera małych i średnich przedsiębiorstw (2014 r.) oraz za najszybciej rozwijającą się spółkę w woj. mazowieckim (2013 r.)

i360 Sp. z o.o. jest jedynym na rynku polskim podmiotem świadczącym usługi zarządzania lojalnością oraz związaną z ni ą organizacją promocji sprzedaży, który posiada Certyfikat ISO/IEC 27001:2013 zapewniający najwyższe światowe standardy w zakresie bezpieczeństwa zarządzania i przetwarzania informacji, co zostało potwierdzone cyklem audytów TUV Rheinland.

Autor pracy doktorskiej w Szkole Głównej Handlowej poświęconej promocji sprzedaży. Ukończył „Leading Professional Service Firms” na Harvard Business School Executive Education. Od 3 lat prowadzący największej konferencji programów lojalnościowych „Poland & CEE Loyalty Summit”. Członek kapituły Gali Loyalty Awards – wyróżniającej wiodące programy lojalnościowe. Autor wielu publikacji i wystąpień poświęconych programom lojalnościowym i promocjom sprzedaży.

*Źródło: Badanie przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC, opublikowane w Raporcie Specjalnym Agencje Marketingu Zintegrowanego (Media&Marketing Polska, 07-08/2011 (398), 06/2012 (408), 06/2013 (418), 07-08/2015, 06/2016).

3