RODO w aspekcie programów lojalnościowych - dr Maciej Kawecki - Tomasz Makaruk

RODO w aspekcie programów lojalnościowych – dr Maciej Kawecki

Subskrybuj nasz kanał

Odcinek na temat RODO w aspekcie programów lojalnościowych z gościnnym udziałem dr Macieja Kaweckiego. Z odcinka dowiecie się Państwo m.ni. kto jest administratorem danych osobowych uczestników programów lojalnościowych, kogo powinna dotyczyć klauzula informacyjna i jaka jest jej rola oraz co stało się ze zgodami wyrażonymi przed wejściem w życie RODO? Zapraszamy do zapoznania się z materiałem.

Dowiedz się:
0:00 – Przywitanie
02:20 – Na jakiej podstawie należy przetwarzać dane osobowe uczestników programów lojalnościowych?
03:48 – Kto jest administratorem danych? Zleceniodawca czy wykonawca programu lojalnościowego?
05:24 – Jaka jest rola klauzuli informacyjnej?
09:20 – Czy klauzula informacyjna powinna dotyczyć tylko osób fizycznych będących uczestnikami programów lojalnościowych czy również osób fizycznych działających w imieniu przedsiębiorcy?
11:22 – Czy klauzula informacyjna powinna być częścią regulaminu czy odrębnym dokumentem?
12:14 – Jak poprawnie sformułować treść zgody i ile takich zgód należy zebrać?
15:20 – Jak postąpić gdy chcemy kierować do uczestników inną komunikację niż tę związaną z programem lojalnościowym?
16:29 – Kiedy powinniśmy zbierać dane niezbędne do PIT 11?
17:19 – Jak poprawnie zrealizować żądanie osoby, której dane dotyczą?
19:14 – Czy wyrażona zgoda jest na określony czas czy jest bezterminowa.?
19:45 – Co stało się ze zgodami wyrażonymi przed 25 maja 2018 r.?
20:48 – Czy przetwarzanie danych na potrzeby loterii wymaga odrębnych zgód lub powoływania się na odrębny interes administratora?

1

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *