Tomasz Makaruk

Program lojalnościowy w sytuacji kryzysowej marki

Zobacz pełen odcinek:

Jak przygotować się do kryzysu? Jak zarządzać w sytuacji kryzysowej marki? A jak komunikować się w po przebytym kryzysie? I jaka jest w tym wszystkim rola programów lojalnościowych? Na te pytania i wiele innych odpowie gość kolejnego odcinka- Barbara Krysztofczyk, wieloletni PRowiec oraz Specjalista od szkoleń medialnych i wizerunku. W odcinku przedstawiamy najważniejsze aspekty programów lojalnościowych, które można wykorzystać w sytuacjach kryzysowych. Zapraszamy do oglądania.

Z odcinka dowiesz się:
1:20 – Czym jest kryzys dla marki?
2:08 – Czy nasza reakcja jest najważniejsza w sytuacji kryzysowej?
2:36 – Na jakie etapy dzieli się kryzys?
4:05 – Czy programy lojalnościowe są dobrym narzędziem pomagającym wyjść z kryzysu?
6:03 – Jakie są najczęstsze przyczyny sytuacji kryzysowych? Jak programy lojalnościowe pomagają markom szybko reagować na wystąpienie kryzysu?
7:08 – Jaką rolę pełnią programy lojalnościowe w procesie wzmacniania relacji z klientem?
8:56 – Jak zbudować strategię wyjścia z kryzysu?
10:44 – W jaki sposób możemy reagować, by bronić markę przed kryzysem?
12:32 – Czy wyjście z kryzysu może być okazją do odbudowy i wzmocnienia wizerunku marki?

Link do odcinka w serwisie youtube: https://youtu.be/rRu4YEemE5c

1

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *