Tomasz Makaruk

Czy program lojalnościowy jest dla mojej firmy?

Z tego odcinka mogą się Państwo dowiedzieć jak zaplanować wdrożenie programu lojalnościowego w Waszej firmie oraz czy organizacja jest na to gotowa? Przez Eksperta i360 zostaną poruszone kwestie IT i bezpieczeństwa danych, rodzaje programów lojalnościowych oraz przedstawiony zostanie wstępny zakres planowania programu lojalnościowego. Zapraszamy do zapoznania się z materiałem.

Dowiedz się:
00:00 – Przywitanie
0:44 – Czy program lojalnościowy przyda się w Twojej firmie?
2:54 – Jak wdrożyć program lojalnościowy w firmie?
4:39 – Jaką rolę organizacji programu mają aspekty prawno-podatkowe?
5:56 – Jak wybrać najlepszy model prowadzenia programu lojalnościowego?
8:37 – Czy budżet firmowy musi uwzględniać wprowadzenie programu lojalnościowego?
9:04 – Jak wygląda podział zaangażowania między organizatorem a zlecającym podczas wdrożenia programu lojalnościowego?
9:53 – Jaką rolę przy wdrażaniu programu lojalnościowego ogrywają szkolenia?
10:55 – Kto wybiera grupę docelową programu lojalnościowego?
12:17 – Czy warto zainwestować w program lojalnościowy?
13:03 – O ile zwiększy się nasz przychód po wprowadzeniu programu lojalnościowego?

0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *