Tomasz Makaruk

Zewnętrzna obsługa programów lojalnościowych i motywacyjnych dla biznesu

Niniejszy tekst jest komentarzem udzielonym redakcji „Outsourcing magazine”, zaś pełną jego treść znajdą Państwo w numerze 5 (31)/2011.

Outsourcing obsługi programów lojalnościowych i motywacyjnych daje organizacji szereg korzyści, z których najważniejszymi są:

1/ optymalizacja kosztów

2/ korzystanie z doświadczeń z wdrożeń i obsługi innych programów

3/ wykorzystanie specjalistycznego oprogramowania do obsługi programów

4/ zabezpieczenie realizacji KPI programu dzięki gwarancjom bankowym lub ubezpieczeniowym

5/ brak konieczności zatrudniania nowych pracowników lub zwiększania zakresu obecnym

6/ uzależnienie wynagrodzenia od efektów programu motywacyjnego

7/ ograniczenie ryzyka przez pełnienie funkcji organizatora przez zewnętrzny podmiot

Najważniejsza jest oczywiście korzyść o charakterze finansowym, która jest czynnikiem decydującym.  Pozostałe argumenty decydują o wyborze konkretnego partnera do realizacji programu. W i360 wyróżniamy się na rynku tym, iż działamy w modelu pay-per-performance,  biorąc odpowiedzialność za osiągnięcie uzgodnionych z Klientami wyników sprzedażowych oraz KPI programu lojalnościowego bądź motywacyjnego. Posiadamy także dedykowaną ofertę dla Klientów, którzy prowadzą już program lojalnościowy bądź motywacyjny własnymi siłami lub przy pomocy agencji reklamowej, która nie radzi sobie z jego obsługą głównie z uwagi na brak specjalizacji w tym zakresie.  Wypracowaliśmy metodologię w ramach której czas przejęcia programu został skrócony do minimum, zaś cały proces zmiany dostawcy jest niezauważalny dla uczestników.

dr Tomasz Makaruk, Prezes Zarządu i360, autor bloga o programach lojalnościowych i motywacyjnych www.marketingbusinessblog.pl i360 to firma wyspecjalizowana we wdrażaniu oraz kompleksowej obsłudze programów lojalnościowych i motywacyjnych. Najbardziej innowacyjne programy zrealizowane przez  i360 to m.in. „Zyskuj z Plusem” dla Polkomtel, „Za-kontaktowani” dla CIBA VISION, „Radość z natury” dla Bakoma, „Akademia Barlinka” dla Barlinek, „Royal Bank” dla Royal Unibrew Polska.  www.i360.com.pl

dr Tomasz Makaruk

www.i360.com.pl

0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O mnie

Dzień dobry. Nazywam się Tomasz Makaruk, z wykształcenia jestem ekonomistą. Na blogu opisuję najciekawsze i najtrudniejsze zagadnienia, z jakimi spotykam się na co dzień tworząc i prowadząc programy lojalnościowe oraz loterie promocyjne i audioteksowe. Dzielę się wyłącznie konkretną, pogłębioną analizą, która ufam będzie Państwu przydatna w pracy zawodowej.

Chcesz wiedzieć więcej o mnie?

0

Newsletter

Dołącz już dziś do grona 4.8 tysiąca stałych czytelników bloga. Co miesiąc otrzymasz podsumowanie publikacji. Żadnych reklam. Sam ich nie toleruję na skrzynce email. Wyłącznie branżowa wysokospecjalistyczna wiedza, dla osób zawodowo zajmujących się lojalnością i promocjami sprzedaży. Dla wszystkich, którzy podzielą się swoim adresem email przygotowałem niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów otrzymywania newslettera z bloga marketingbusinessblog.pl

Administratorem danych osobowych jest i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w związku z pytaniem przesłanym w powyższym formularzu oraz marketing bezpośredni produktów i usług własnych administratora. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo także prawo do uzyskania kopii danych i ich przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego lub profilowanie przez Administratora Państwa danych osobowych. Sprzeciw mogą Państwo zgłosić w dogodny dla siebie sposób, w szczególności poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: recepcja@i360.com.pl lub listownie na adres i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Dane osobowe przechowywane będą przez Administratora przez okres 5 lat. Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Pani Anna Serafin
e-mail: anna.serafin@i360.com.pl

0