LA_2016_27.04

Program „Zielonomocni” nagrodzony tytułem „The Best B2B Loyalty Scheme”

W dniu 20 kwietnia 2017 r., podczas uroczystej gali w Krakowie ogłoszone zostały wyniki trzeciej edycji plebiscytu Loyalty Awards. Program „Zielonomocni” realizowany przez i360 dla Froneri Polska Sp. z o.o. został nagrodzony statuetką w kategorii najlepszego programu B2B na rynku polskim, pokonując 4 bardzo prestiżowe projekty z innych segmentów rynku dystrybucyjnego. „Cieszymy się z sukcesu programu Zielonomocni. Odgrywa on bardzo ważną rolę w strategii działań sprzedażowych Froneri w Polsce” – powiedziała Pani Magdalena Żołek, Trade Marketing Manager, odpowiedzialna za program, podczas swojego przemówienia wygłoszonego podczas uroczystości przekazania nagrody.

Zielonomocni jest programem, który skierowany jest do przedstawicieli handlowych dystrybutorów sprzedających produkty z kategorii lodów oraz sił sprzedaży Froneri Polska Sp. z o.o. Celem programu jest wzrost dystrybucji numerycznej w handlu tradycyjnym oraz wartości sprzedaży realizowanej siłami niezależnych od organizatora dystrybutorów.

Program Zielonomocni jest kompleksowo realizowany przez i360, wiodącego dostawcę usług zarządzania lojalnością, w tym w szczególności w kanale B2B. i360 zapewnia bezpieczeństwo prawno–podatkowe programu, system informatyczny, aplikację mobilną, koncept kreatywny, kreację oraz produkcję materiałów komunikacyjnych, zarządzania wysyłkami SMS, MMS oraz e-mail oraz wszystkimi niewymienionymi działaniami, które wymagane są w celu kompleksowego zarządzania programem lojalnościowym.

Nominowane programy zgłaszane są przez ponad 100 osób profesjonalnie zajmujących się zarządzaniem lojalnością w ramach swoich obowiązków służbowych z całej Polski oraz Kapitułę, w której pracach mam zaszczyt uczestniczyć (pełny skład Kapituły dostępny jest pod tym linkiem: http://loyalty-awards.pl/kapitula-2016/). Każdy z uczestników plebiscytu Loyalty Awards otrzymał indywidualny link do ankiety, w której mógł wskazać 3 najlepsze w swojej ocenie projekty  na rynku polskim związane z budowaniem lojalności klienta, w 6 zaproponowanych przez organizatora kategoriach. Trzy projekty w każdej kategorii, które uzyskają największą liczbę punktów, są automatycznie nominowane do drugiego etapu plebiscytu. Ponadto Kapituła plebiscytu w każdej z kategorii dokonała wyboru kolejnych dwóch nominacji do drugiego etapu. Kapituła ma możliwość wskazania w każdej kategorii jednej nominacji dla projektu, który nie został wskazany przez Uczestników na etapie nominacji. Druga nominacja Kapituły musi pochodzić z projektów wskazanych przez Uczestników plebiscytu w toku pierwszego etapu.

Laureaci zostali wyłonieni spośród grona nominowanych przez głosowanie, w którym udział bierze szerokie grono profesjonalistów z rynku polskiego. Wszyscy uczestnicy zaproszeni do pierwszego etapu plebiscytu (a także osoby przez nie polecone, które chciały dołączyć do głosowania) otrzymali spersonalizowany link do badania, w którym wskazali jeden, najlepszy według nich, projekt lojalnościowy w ramach każdej z 6 kategorii, głosując w  systemie od 1 do 5 punktów w każdej kategorii, gdzie 5 jest maksymalną liczbą punktów – punktacja cząstkowa uczestników. Głosy oddane na poszczególnych nominowanych przez Kapitułę i uczestników zostają zsumowane, zwycięża program z największą liczbą głosów. Głos Kapituły stanowi 50%, kolejne 50% to głosy uczestników, w przypadku remisu decydujący jest głos uczestników.

2