Tomasz Makaruk

Program „Zielonomocni” nagrodzony tytułem „The Best B2B Loyalty Scheme”

W dniu 20 kwietnia 2017 r., podczas uroczystej gali w Krakowie ogłoszone zostały wyniki trzeciej edycji plebiscytu Loyalty Awards. Program „Zielonomocni” realizowany przez i360 dla Froneri Polska Sp. z o.o. został nagrodzony statuetką w kategorii najlepszego programu B2B na rynku polskim, pokonując 4 bardzo prestiżowe projekty z innych segmentów rynku dystrybucyjnego. „Cieszymy się z sukcesu programu Zielonomocni. Odgrywa on bardzo ważną rolę w strategii działań sprzedażowych Froneri w Polsce” – powiedziała Pani Magdalena Żołek, Trade Marketing Manager, odpowiedzialna za program, podczas swojego przemówienia wygłoszonego podczas uroczystości przekazania nagrody.

Zielonomocni jest programem, który skierowany jest do przedstawicieli handlowych dystrybutorów sprzedających produkty z kategorii lodów oraz sił sprzedaży Froneri Polska Sp. z o.o. Celem programu jest wzrost dystrybucji numerycznej w handlu tradycyjnym oraz wartości sprzedaży realizowanej siłami niezależnych od organizatora dystrybutorów.

Program Zielonomocni jest kompleksowo realizowany przez i360, wiodącego dostawcę usług zarządzania lojalnością, w tym w szczególności w kanale B2B. i360 zapewnia bezpieczeństwo prawno–podatkowe programu, system informatyczny, aplikację mobilną, koncept kreatywny, kreację oraz produkcję materiałów komunikacyjnych, zarządzania wysyłkami SMS, MMS oraz e-mail oraz wszystkimi niewymienionymi działaniami, które wymagane są w celu kompleksowego zarządzania programem lojalnościowym.

Nominowane programy zgłaszane są przez ponad 100 osób profesjonalnie zajmujących się zarządzaniem lojalnością w ramach swoich obowiązków służbowych z całej Polski oraz Kapitułę, w której pracach mam zaszczyt uczestniczyć (pełny skład Kapituły dostępny jest pod tym linkiem: http://loyalty-awards.pl/kapitula-2016/). Każdy z uczestników plebiscytu Loyalty Awards otrzymał indywidualny link do ankiety, w której mógł wskazać 3 najlepsze w swojej ocenie projekty  na rynku polskim związane z budowaniem lojalności klienta, w 6 zaproponowanych przez organizatora kategoriach. Trzy projekty w każdej kategorii, które uzyskają największą liczbę punktów, są automatycznie nominowane do drugiego etapu plebiscytu. Ponadto Kapituła plebiscytu w każdej z kategorii dokonała wyboru kolejnych dwóch nominacji do drugiego etapu. Kapituła ma możliwość wskazania w każdej kategorii jednej nominacji dla projektu, który nie został wskazany przez Uczestników na etapie nominacji. Druga nominacja Kapituły musi pochodzić z projektów wskazanych przez Uczestników plebiscytu w toku pierwszego etapu.

Laureaci zostali wyłonieni spośród grona nominowanych przez głosowanie, w którym udział bierze szerokie grono profesjonalistów z rynku polskiego. Wszyscy uczestnicy zaproszeni do pierwszego etapu plebiscytu (a także osoby przez nie polecone, które chciały dołączyć do głosowania) otrzymali spersonalizowany link do badania, w którym wskazali jeden, najlepszy według nich, projekt lojalnościowy w ramach każdej z 6 kategorii, głosując w  systemie od 1 do 5 punktów w każdej kategorii, gdzie 5 jest maksymalną liczbą punktów – punktacja cząstkowa uczestników. Głosy oddane na poszczególnych nominowanych przez Kapitułę i uczestników zostają zsumowane, zwycięża program z największą liczbą głosów. Głos Kapituły stanowi 50%, kolejne 50% to głosy uczestników, w przypadku remisu decydujący jest głos uczestników.

2

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O mnie

Dzień dobry. Nazywam się Tomasz Makaruk, z wykształcenia jestem ekonomistą. Na blogu opisuję najciekawsze i najtrudniejsze zagadnienia, z jakimi spotykam się na co dzień tworząc i prowadząc programy lojalnościowe oraz loterie promocyjne i audioteksowe. Dzielę się wyłącznie konkretną, pogłębioną analizą, która ufam będzie Państwu przydatna w pracy zawodowej.

Chcesz wiedzieć więcej o mnie?

2

Newsletter

Dołącz już dziś do grona 4.8 tysiąca stałych czytelników bloga. Co miesiąc otrzymasz podsumowanie publikacji. Żadnych reklam. Sam ich nie toleruję na skrzynce email. Wyłącznie branżowa wysokospecjalistyczna wiedza, dla osób zawodowo zajmujących się lojalnością i promocjami sprzedaży. Dla wszystkich, którzy podzielą się swoim adresem email przygotowałem niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów otrzymywania newslettera z bloga marketingbusinessblog.pl

Administratorem danych osobowych jest i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w związku z pytaniem przesłanym w powyższym formularzu oraz marketing bezpośredni produktów i usług własnych administratora. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo także prawo do uzyskania kopii danych i ich przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego lub profilowanie przez Administratora Państwa danych osobowych. Sprzeciw mogą Państwo zgłosić w dogodny dla siebie sposób, w szczególności poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: recepcja@i360.com.pl lub listownie na adres i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Dane osobowe przechowywane będą przez Administratora przez okres 5 lat. Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Pani Anna Serafin
e-mail: anna.serafin@i360.com.pl

2