Tomasz Makaruk

O programach lojalnościowych w Media i Marketing Polska

W kwietniowym numerze magazynu Media Marketing Polska – wydanie 4 (475) – zamieszczony został cykl artykułów poświęcony programom lojalnościowym, powstałych na podstawie dyskusji, w której udział wzięli przedstawiciele i360 Sp. z o. o.

0

W kwietniowym numerze magazynu Media Marketing Polska – wydanie 4 (475) – zamieszczony został cykl artykułów poświęcony programom lojalnościowym, powstałych na podstawie dyskusji, w której udział wzięli przedstawiciele i360 Sp. z o. o. Główną tezą przedstawioną w publikacji MMP jest wzrost dynamiki rozwoju własnych programów lojalnościowych sieci handlowych, podyktowany wykorzystaniem technologii, świadomością znaczenia roli danych osobowych oraz ograniczeniami płynącymi z RODO. Tendencja ta stanowi wyzwanie dla programów wielopartnerskich.

Obecny czas to na pewno duże wyzwanie dla programów wielopartnerskich. Faktycznie widać wyraźną tendencję marketerów do posiadania własnych, dedykowanych swoim klientom programów lojalnościowych. Wynika to z rosnącej świadomości dotyczącej wartości gromadzonych danych i możliwości wykorzystania ich do zwiększania sprzedaży. Kolejnym powodem jest coraz łatwiejszy dostęp do technologii i kompetentnych specjalistów mających doświadczenie w projektach lojalnościowych. Wydaje się, że przed organizatorami programów wielopartnerskich stoi duże wyzwanie polegające na konieczności zaproponowania obecnym i potencjalnym partnerom wartościowych benefitów zarówno na poziomie jakościowym i biznesowym – powiedział Krzysztof Stremler, Managing Partner i360 Sp. z o.o.

W szczególności w cyklu publikacji „Programy lojalnościowe” dostępnych na łamach kwietniowego wydania Media Marketing Polska na stronach od 10 do 20, w skład którego wchodzą artykuły zatytułowane są „Siła danych”, „Nie wszystko da się przeliczyć na punkty czy rabat”, „Pierwszy rok RODO” oraz „Karta nie tylko płatnicza” podkreślono:

a/  „rewolucję mobile” czyli wzrost przystępności programów lojalnościowych dzięki upowszechniania zastosowania aplikacji mobilnych;

b/ kluczową rolę grywalizacji, zwłaszcza dla pokolenia Z oraz Y, których przedstawiciele są wprost „wychowani” w duchu gammingu, dla których znajomość gier jedną z najbardziej identyfikujących cech;

c/ konieczność przekazania uczestnikom, zwłaszcza tym, którzy „wpuścili marketera w przestrzeń swojego telefonu” wartości dodanej, której nie sposób przeliczyć na punkty lub rabat

d/ przyszłej roli komunikacji AI (sztucznej inteligencji) z wykorzystaniem chatbotów oraz obsługi głosowej. 

Zwłaszcza z tym ostatnim zjawiskiem osobie urodzonej w latach 70/80 ubiegłego wieku, szczególnie trudno się pogodzić. Każdy kto doświadczył komunikacji „z maszyną” zapewne rozumie, co mam na myśli.

0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O mnie

W kwietniowym numerze magazynu Media Marketing Polska – wydanie 4 (475) – zamieszczony został cykl artykułów poświęcony programom lojalnościowym, powstałych na podstawie dyskusji, w której udział wzięli przedstawiciele i360 Sp. z o. o. Główną tezą przedstawioną w publikacji MMP jest wzrost dynamiki rozwoju własnych programów lojalnościowych sieci handlowych, podyktowany wykorzystaniem technologii, świadomością znaczenia roli danych osobowych oraz ograniczeniami płynącymi z RODO. Tendencja ta stanowi wyzwanie dla programów wielopartnerskich.

Obecny czas to na pewno duże wyzwanie dla programów wielopartnerskich. Faktycznie widać wyraźną tendencję marketerów do posiadania własnych, dedykowanych swoim klientom programów lojalnościowych. Wynika to z rosnącej świadomości dotyczącej wartości gromadzonych danych i możliwości wykorzystania ich do zwiększania sprzedaży. Kolejnym powodem jest coraz łatwiejszy dostęp do technologii i kompetentnych specjalistów mających doświadczenie w projektach lojalnościowych. Wydaje się, że przed organizatorami programów wielopartnerskich stoi duże wyzwanie polegające na konieczności zaproponowania obecnym i potencjalnym partnerom wartościowych benefitów zarówno na poziomie jakościowym i biznesowym – powiedział Krzysztof Stremler, Managing Partner i360 Sp. z o.o.

W szczególności w cyklu publikacji „Programy lojalnościowe” dostępnych na łamach kwietniowego wydania Media Marketing Polska na stronach od 10 do 20, w skład którego wchodzą artykuły zatytułowane są „Siła danych”, „Nie wszystko da się przeliczyć na punkty czy rabat”, „Pierwszy rok RODO” oraz „Karta nie tylko płatnicza” podkreślono:

a/  „rewolucję mobile” czyli wzrost przystępności programów lojalnościowych dzięki upowszechniania zastosowania aplikacji mobilnych;

b/ kluczową rolę grywalizacji, zwłaszcza dla pokolenia Z oraz Y, których przedstawiciele są wprost „wychowani” w duchu gammingu, dla których znajomość gier jedną z najbardziej identyfikujących cech;

c/ konieczność przekazania uczestnikom, zwłaszcza tym, którzy „wpuścili marketera w przestrzeń swojego telefonu” wartości dodanej, której nie sposób przeliczyć na punkty lub rabat

d/ przyszłej roli komunikacji AI (sztucznej inteligencji) z wykorzystaniem chatbotów oraz obsługi głosowej. 

Zwłaszcza z tym ostatnim zjawiskiem osobie urodzonej w latach 70/80 ubiegłego wieku, szczególnie trudno się pogodzić. Każdy kto doświadczył komunikacji „z maszyną” zapewne rozumie, co mam na myśli.

0

Newsletter

W kwietniowym numerze magazynu Media Marketing Polska – wydanie 4 (475) – zamieszczony został cykl artykułów poświęcony programom lojalnościowym, powstałych na podstawie dyskusji, w której udział wzięli przedstawiciele i360 Sp. z o. o. Główną tezą przedstawioną w publikacji MMP jest wzrost dynamiki rozwoju własnych programów lojalnościowych sieci handlowych, podyktowany wykorzystaniem technologii, świadomością znaczenia roli danych osobowych oraz ograniczeniami płynącymi z RODO. Tendencja ta stanowi wyzwanie dla programów wielopartnerskich.

Obecny czas to na pewno duże wyzwanie dla programów wielopartnerskich. Faktycznie widać wyraźną tendencję marketerów do posiadania własnych, dedykowanych swoim klientom programów lojalnościowych. Wynika to z rosnącej świadomości dotyczącej wartości gromadzonych danych i możliwości wykorzystania ich do zwiększania sprzedaży. Kolejnym powodem jest coraz łatwiejszy dostęp do technologii i kompetentnych specjalistów mających doświadczenie w projektach lojalnościowych. Wydaje się, że przed organizatorami programów wielopartnerskich stoi duże wyzwanie polegające na konieczności zaproponowania obecnym i potencjalnym partnerom wartościowych benefitów zarówno na poziomie jakościowym i biznesowym – powiedział Krzysztof Stremler, Managing Partner i360 Sp. z o.o.

W szczególności w cyklu publikacji „Programy lojalnościowe” dostępnych na łamach kwietniowego wydania Media Marketing Polska na stronach od 10 do 20, w skład którego wchodzą artykuły zatytułowane są „Siła danych”, „Nie wszystko da się przeliczyć na punkty czy rabat”, „Pierwszy rok RODO” oraz „Karta nie tylko płatnicza” podkreślono:

a/  „rewolucję mobile” czyli wzrost przystępności programów lojalnościowych dzięki upowszechniania zastosowania aplikacji mobilnych;

b/ kluczową rolę grywalizacji, zwłaszcza dla pokolenia Z oraz Y, których przedstawiciele są wprost „wychowani” w duchu gammingu, dla których znajomość gier jedną z najbardziej identyfikujących cech;

c/ konieczność przekazania uczestnikom, zwłaszcza tym, którzy „wpuścili marketera w przestrzeń swojego telefonu” wartości dodanej, której nie sposób przeliczyć na punkty lub rabat

d/ przyszłej roli komunikacji AI (sztucznej inteligencji) z wykorzystaniem chatbotów oraz obsługi głosowej. 

Zwłaszcza z tym ostatnim zjawiskiem osobie urodzonej w latach 70/80 ubiegłego wieku, szczególnie trudno się pogodzić. Każdy kto doświadczył komunikacji „z maszyną” zapewne rozumie, co mam na myśli.

0