Tomasz Makaruk

10 lat i360

W dniu 21 października 2019 r. minęło 10 lat odkąd Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał rejestracji Spółki i360 w Krajowym Rejestrze Sądowym. Od tego czasu mam przyjemność nieprzerwanie łączyć kierowanie pracami i360 z obowiązkami pełnienia funkcji prezesa zarządu.

0

Początkowo działalność prowadzona była pod inną nazwą w związku z przynależnością do jednej z najstarszych grup kapitałowych o ugruntowanej renomie, której korzenie sięgają początków gospodarki rynkowej w Polsce. Następnie wskutek zmian własnościowych i360 osiągnęła pełną niezależność, którą szczyci się do dziś.

10-lecie spółki uczciliśmy nowym logo oraz nową stroną www.i360.com.pl

Przez lata spółka zanotowała dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży, EBITDA oraz zysku netto, trzykrotnie zmieniła biuro, pracowała dla ponad 100 Klientów z grona międzynarodowych korporacji oraz największych polskich przedsiębiorstw, zorganizowała setki programów lojalnościowych, programów motywacyjnych, loterii promocyjnych i audioteksowych, konkursów oraz akcji sprzedaży premiowej. Byliśmy także zaangażowani w dziesiątki przedsięwzięć tworzenia strategii działań wsparcia sprzedaży, pozyskaliśmy ponad 100 indywidualnych interpretacji podatkowych, zapewniając bezpieczeństwo prawno-podatkowe naszym Klientom. 

Przez 7 lat i360 zajmowała nieprzerwanie pierwsze miejsce (przez dwa lata ex aequo) w rankingu publikowanym co roku w Media i Marketing Polska „Posiada umiejętność organizacji skutecznych programów lojalnościowych” – biorąc udział w badaniu tak długo, dopóki jego formuła była zgodna z RODO. 

W tym miejscu szczególne słowa podziękowania kieruję do trzech osób, dla których i360 jest głównym miejscem pracy od pierwszego dnia działalności Spółki. Ania, Luiza, Dawid – dziękuję Wam, że razem ze mną budujecie sukces tej organizacji od samego jej początku. Szczególnie pragnę podziękować także Klientom, którzy pokładają w nas zaufanie, powierzając obsługę swoich marek i budżety promocyjne. 

Perspektywa kolejnej dekady działalności obfituje w ambitne plany dynamicznego rozwoju i wzrostu, choć niekoniecznie wyłącznie w sposób organiczny z uwagi na rozproszenie polskiego rynku podmiotów wyspecjalizowanych w zarządzaniu lojalnością. 

Przekraczanie oczekiwań Klientów oraz bezpieczeństwo informacji niezmiennie pozostają motywatorem działań i360 każdego dnia.

0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O mnie

Początkowo działalność prowadzona była pod inną nazwą w związku z przynależnością do jednej z najstarszych grup kapitałowych o ugruntowanej renomie, której korzenie sięgają początków gospodarki rynkowej w Polsce. Następnie wskutek zmian własnościowych i360 osiągnęła pełną niezależność, którą szczyci się do dziś.

10-lecie spółki uczciliśmy nowym logo oraz nową stroną www.i360.com.pl

Przez lata spółka zanotowała dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży, EBITDA oraz zysku netto, trzykrotnie zmieniła biuro, pracowała dla ponad 100 Klientów z grona międzynarodowych korporacji oraz największych polskich przedsiębiorstw, zorganizowała setki programów lojalnościowych, programów motywacyjnych, loterii promocyjnych i audioteksowych, konkursów oraz akcji sprzedaży premiowej. Byliśmy także zaangażowani w dziesiątki przedsięwzięć tworzenia strategii działań wsparcia sprzedaży, pozyskaliśmy ponad 100 indywidualnych interpretacji podatkowych, zapewniając bezpieczeństwo prawno-podatkowe naszym Klientom. 

Przez 7 lat i360 zajmowała nieprzerwanie pierwsze miejsce (przez dwa lata ex aequo) w rankingu publikowanym co roku w Media i Marketing Polska „Posiada umiejętność organizacji skutecznych programów lojalnościowych” – biorąc udział w badaniu tak długo, dopóki jego formuła była zgodna z RODO. 

W tym miejscu szczególne słowa podziękowania kieruję do trzech osób, dla których i360 jest głównym miejscem pracy od pierwszego dnia działalności Spółki. Ania, Luiza, Dawid – dziękuję Wam, że razem ze mną budujecie sukces tej organizacji od samego jej początku. Szczególnie pragnę podziękować także Klientom, którzy pokładają w nas zaufanie, powierzając obsługę swoich marek i budżety promocyjne. 

Perspektywa kolejnej dekady działalności obfituje w ambitne plany dynamicznego rozwoju i wzrostu, choć niekoniecznie wyłącznie w sposób organiczny z uwagi na rozproszenie polskiego rynku podmiotów wyspecjalizowanych w zarządzaniu lojalnością. 

Przekraczanie oczekiwań Klientów oraz bezpieczeństwo informacji niezmiennie pozostają motywatorem działań i360 każdego dnia.

0

Newsletter

Początkowo działalność prowadzona była pod inną nazwą w związku z przynależnością do jednej z najstarszych grup kapitałowych o ugruntowanej renomie, której korzenie sięgają początków gospodarki rynkowej w Polsce. Następnie wskutek zmian własnościowych i360 osiągnęła pełną niezależność, którą szczyci się do dziś.

10-lecie spółki uczciliśmy nowym logo oraz nową stroną www.i360.com.pl

Przez lata spółka zanotowała dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży, EBITDA oraz zysku netto, trzykrotnie zmieniła biuro, pracowała dla ponad 100 Klientów z grona międzynarodowych korporacji oraz największych polskich przedsiębiorstw, zorganizowała setki programów lojalnościowych, programów motywacyjnych, loterii promocyjnych i audioteksowych, konkursów oraz akcji sprzedaży premiowej. Byliśmy także zaangażowani w dziesiątki przedsięwzięć tworzenia strategii działań wsparcia sprzedaży, pozyskaliśmy ponad 100 indywidualnych interpretacji podatkowych, zapewniając bezpieczeństwo prawno-podatkowe naszym Klientom. 

Przez 7 lat i360 zajmowała nieprzerwanie pierwsze miejsce (przez dwa lata ex aequo) w rankingu publikowanym co roku w Media i Marketing Polska „Posiada umiejętność organizacji skutecznych programów lojalnościowych” – biorąc udział w badaniu tak długo, dopóki jego formuła była zgodna z RODO. 

W tym miejscu szczególne słowa podziękowania kieruję do trzech osób, dla których i360 jest głównym miejscem pracy od pierwszego dnia działalności Spółki. Ania, Luiza, Dawid – dziękuję Wam, że razem ze mną budujecie sukces tej organizacji od samego jej początku. Szczególnie pragnę podziękować także Klientom, którzy pokładają w nas zaufanie, powierzając obsługę swoich marek i budżety promocyjne. 

Perspektywa kolejnej dekady działalności obfituje w ambitne plany dynamicznego rozwoju i wzrostu, choć niekoniecznie wyłącznie w sposób organiczny z uwagi na rozproszenie polskiego rynku podmiotów wyspecjalizowanych w zarządzaniu lojalnością. 

Przekraczanie oczekiwań Klientów oraz bezpieczeństwo informacji niezmiennie pozostają motywatorem działań i360 każdego dnia.

0