Tomasz Makaruk

i360 z BZWBK oraz MasterCard


i360 wspólnie z Bankiem Zachodnim WBK SA promują karty przedpłacone MasterCard wykorzystywane w programach motywacyjnych i lojalnościowych

Bank Zachodni WBK SA oraz i360 wspólnie prowadzą projekt mający na celu aktywizację sprzedaży kart przedpłaconych, wydawanych przez Bank w systemie MasterCard, jako nagrody w programach motywacyjnych realizowanych przez i360 dla Klientów w kanale handlu tradycyjnego.

Do grupy starannie wyselekcjonowanych trade marketing managerów, dyrektorów sprzedaży handlu tradycyjnego wysłana będzie innowacyjna przesyłka, której celem jest zaproszenie do spotkania, podczas którego prezentowane są korzyści
z wdrożenia programu motywacyjnego oraz specjalna oferta przygotowana z okazji prowadzonych działań.

Od kilku miesięcy obserwowany jest wzrost zainteresowania programami motywacyjnymi i akcjami promocyjnymi, w których nagrody wydawane są w postaci środków pieniężnych przekazywanych na karty przedpłacone. „Nasza owocna współpraca zbankiem Bankiem Zachodnim WBK SA podyktowana jest wieloma pozytywnymi doświadczeniami z dotychczasowych wdrożeń, m.in. w programach, takich jak „Akademia Barlinka” dla Barlinek SA oraz „Za-kontaktowani” dla CIBA VISION.  Bank Zachodni WBK SA rozumie potrzeby firm takich jak i360, które specjalizują się w tworzeniu i zarządzaniu programami lojalnościowymi i motywacyjnymi” – powiedział dr Tomasz Makaruk, Prezes Zarządu i360.

Dla wszystkich Klientów, którzy w wyniku prowadzonej akcji promocyjnej rozpoczną współpracę z i360, agencja przygotowała specjalne, promocyjne warunki cenowe na organizację programów opartych na kartach przedpłaconych Banku Zachodniego WBK SA, działających w systemie MasterCard.

Wartość rynku programów motywacyjnych w handlu tradycyjnym przekracza 500 mln zł w skali roku. Programy motywacyjne skierowane są do przedstawicieli poszczególnych ogniw łańcucha dystrybucji, tj. sprzedawców, kierowników punktów sprzedaży detalicznej w handlu tradycyjnym, przedstawicieli handlowych dystrybutorów. Wykorzystanie kart przedpłaconych pozwala na uniknięcie wątpliwości interpretacyjnych ustawy o VAT oraz zaoferowanie jednej z najbardziej pożądanych nagród przez grupę docelową, pozostając najtańszą formą dystrybucji nagród.

„Karty przedpłacone MasterCard mogą służyć do wypłaty różnego rodzaju świadczeń, być funkcjonalnym podarunkiem, a jednocześnie pełnić rolę nośnika przekazu marketingowego. To wygoda korzystania z kart na całym świecie – bez miesięcznych wyciągów i sprawdzania wysokości kredytu. Jest to idealne rozwiązanie do wykorzystywania w systemach motywacyjnych, dlatego bardzo cieszymy się z wyboru naszego produktu przez Bank BZWBK oraz i360” – powiedział Michał Skowronek – dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

Podobnie jak inne karty oferowane w Banku Zachodnim WBK S.A. karty MasterCard prepaid mogą być używane do dokonywania zakupów w punktach usługowo-handlowych wyposażonych w terminale POS oraz do podejmowania gotówki z bankomatów. Karty przedpłacone mogą być wydane od ręki, a ich Użytkownicy nie muszą posiadać rachunku w banku, który wydaje karty. Dzięki temu są produktem elastycznym, który można dopasować do potrzeb klientów instytucjonalnych oraz indywidualnych, a jednocześnie zapewniającym poziom bezpieczeństwa charakterystyczny dla kart debetowych i kredytowych. Przedpłacone karty płatnicze mogą być wykorzystywane do transakcji także przez Internet” – powiedział Błażej Mika, Dyrektor Segmentu Sprzedaży Zewnętrznej.

O MasterCard Europe

Firma MasterCard Europe jest podmiotem odpowiedzialnym za zarządzanie działalnością firmy MasterCard Worldwide w Europie. Siedziba firmy mieści się w Waterloo w Belgii. MasterCard Europe działa w 51 krajach Europy, docierając nawet do wschodniej granicy Rosji. Działając przez sieć lokalnych biur, MasterCard Europe może poznać i spełniać różnorodne potrzeby swoich klientów na bardzo różnych rynkach całej Europy, dzięki czemu użytkownicy mogą zawierać transakcje i prowadzić swój biznes na ich własny sposób, w rodzimym języku.

O MasterCard Worldwide

MasterCard Worldwide rozwija globalny handel, zapewniając połączenia ekonomiczne między instytucjami finansowymi, przedsiębiorstwami, użytkownikami kart i sprzedawcami oraz usługodawcami na całym świecie. Jako franszyzodawca, przetwórca i doradca MasterCard opracowuje i wprowadza na rynek rozwiązania płatnicze, przetwarza około 23 miliardów transakcji rocznie oraz dostarcza najwyższej jakości analizy branżowe i usługi konsultingowe współpracującym instytucjom finansowym i sprzedawcom. Wykorzystując MasterCard Worldwide Network oraz rodzinę marek obejmującą MasterCard®, Maestro® i Cirrus®, MasterCard obsługuje konsumentów i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.mastercard.com.

O  i360

i360 jest firmą wyspecjalizowaną w kompleksowym tworzeniu i zarządzaniu programami lojalnościowymi skierowanymi do nabywców ostatecznych oraz motywacyjnymi skierowanymi do pośredników handlowych. Agencja prowadzi programy motywacyjne między innymi dla Polkomtel, CIBA VISION, Barlinek, ICT Poland, Bakoma i wielu innych Klientów.

Dalszych informacji udziela Tomasz Makaruk, Tomasz.Makaruk@i360.com.pl, kom.: 601.25.14.28

0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O mnie

Dzień dobry. Nazywam się Tomasz Makaruk, z wykształcenia jestem ekonomistą. Na blogu opisuję najciekawsze i najtrudniejsze zagadnienia, z jakimi spotykam się na co dzień tworząc i prowadząc programy lojalnościowe oraz loterie promocyjne i audioteksowe. Dzielę się wyłącznie konkretną, pogłębioną analizą, która ufam będzie Państwu przydatna w pracy zawodowej.

Chcesz wiedzieć więcej o mnie?

0

Newsletter

Dołącz już dziś do grona 4.8 tysiąca stałych czytelników bloga. Co miesiąc otrzymasz podsumowanie publikacji. Żadnych reklam. Sam ich nie toleruję na skrzynce email. Wyłącznie branżowa wysokospecjalistyczna wiedza, dla osób zawodowo zajmujących się lojalnością i promocjami sprzedaży. Dla wszystkich, którzy podzielą się swoim adresem email przygotowałem niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów otrzymywania newslettera z bloga marketingbusinessblog.pl

Administratorem danych osobowych jest i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w związku z pytaniem przesłanym w powyższym formularzu oraz marketing bezpośredni produktów i usług własnych administratora. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo także prawo do uzyskania kopii danych i ich przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego lub profilowanie przez Administratora Państwa danych osobowych. Sprzeciw mogą Państwo zgłosić w dogodny dla siebie sposób, w szczególności poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: recepcja@i360.com.pl lub listownie na adres i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Dane osobowe przechowywane będą przez Administratora przez okres 5 lat. Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Pani Anna Serafin
e-mail: anna.serafin@i360.com.pl

0