Tomasz Makaruk

Gotówka to nie wszystko. O programach motywacyjnych B2B w M&MP

W listopadowym numerze Media&Marketing Polska [nr 11 (471) z 2018 r.] zamieszczony został artykuł „Gotówka to nie wszystko” poświęcony programom motywacyjnym realizowanym w modelu business 2 business. Omawia on specyfikę programów skierowanych do przedstawicieli poszczególnych ogniw łańcucha dystrybucji, w tym w szczególności: aktywność producentów branży budowlanej, różnicę pomiędzy lojalnością emocjonalną a transakcyjną, istotną rolę analizy danych sprzedażowych oraz grywalizację, jako element służący utrzymania zaangażowania uczestników.

 

Aktywność branży budowlanej potwierdza też Krzysztof Stremler, Managing partner w i360. Mocno aktywne są firmy techniczne z ogólnie pojętej branży budowalnej i wykończeniowej czy instalacyjnej, kierujące swoje produkty do branżowych specjalistów, które ci wykorzystują w swojej codziennej pracy. Jednak z uwagi na specyfikę tej grupy docelowej nadal niesłabnącą popularnością cieszą się tutaj też tradycyjne modele wynagradzania za powtarzalność zakupy czy zwiększanie koszyka zakupowego

– cytat s. 12 artykułu „Gotówka to nie wszystko”.

Programy motywacyjne B2B stanowią kluczową kompetencję i360. Pracując dla Klientów z wielu segmentów FMCG, branży budowlanej, farmaceutycznej, finansowej, ubezpieczeniowej oraz rolniczej Spółka nabyła w toku 10 lat działalności szereg istotnych doświadczeń, które sprawiają, iż i360 podejmuje się realizacji najtrudniejszych projektów na rynku polskim oraz wielu rynkach europejskich, jak:  Rosja, Ukraina, Białoruś, Serbia, Kazachstan, itp.

Dzięki autorskiej platformie i360 Loyalty Software, która umożliwia zarządzanie programem motywacyjnym, prowadzenie komunikacji z uczestnikami, a także wielowymiarowe raportowanie danych, i360 zapewnia krótkie terminy wdrożenia, narzędzie informatyczne sprawdzone w ponad 30 projektach, a także zachowanie najwyższych standardów customer experience uczestników programów.

1

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O mnie

Dzień dobry. Nazywam się Tomasz Makaruk, z wykształcenia jestem ekonomistą. Na blogu opisuję najciekawsze i najtrudniejsze zagadnienia, z jakimi spotykam się na co dzień tworząc i prowadząc programy lojalnościowe oraz loterie promocyjne i audioteksowe. Dzielę się wyłącznie konkretną, pogłębioną analizą, która ufam będzie Państwu przydatna w pracy zawodowej.

Chcesz wiedzieć więcej o mnie?

1

Newsletter

Dołącz już dziś do grona 4.8 tysiąca stałych czytelników bloga. Co miesiąc otrzymasz podsumowanie publikacji. Żadnych reklam. Sam ich nie toleruję na skrzynce email. Wyłącznie branżowa wysokospecjalistyczna wiedza, dla osób zawodowo zajmujących się lojalnością i promocjami sprzedaży. Dla wszystkich, którzy podzielą się swoim adresem email przygotowałem niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów otrzymywania newslettera z bloga marketingbusinessblog.pl

Administratorem danych osobowych jest i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w związku z pytaniem przesłanym w powyższym formularzu oraz marketing bezpośredni produktów i usług własnych administratora. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo także prawo do uzyskania kopii danych i ich przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego lub profilowanie przez Administratora Państwa danych osobowych. Sprzeciw mogą Państwo zgłosić w dogodny dla siebie sposób, w szczególności poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: recepcja@i360.com.pl lub listownie na adres i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Dane osobowe przechowywane będą przez Administratora przez okres 5 lat. Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Pani Anna Serafin
e-mail: anna.serafin@i360.com.pl

1