Tomasz Makaruk

Dlaczego warto czytać ten blog?

Z każdym kolejnym dniem pracy zawodowej rozumiem, jak istotne jest poświęcanie swojego czasu wyłącznie na działania, które mają bezpośredni wpływ na budowanie wiedzy, majątku i relacji. Treści dopasowane do potrzeb oraz dotrzymywanie obietnic są dla mnie osobiście ważne, gdy sam szukam wiedzy lub inspiracji w globalnej sieci. Dlatego poniżej opisuję dlaczego warto odwiedzać ten blog oraz zapisać się na newsletter, tak aby każdy z Państwa mógł odpowiedzieć sobie czy chce dołączyć do grona 4,8 tys. moich stałych czytelników. Oto one:

1/ w swojej codziennej pracy spotykam się z wyzwaniami w zakresie tworzenia, zarządzania, zmian, a także zamykania nieefektywnych programów lojalnościowych. Tym co najcenniejsze, najciekawsze i najtrudniejsze dzielę się ze swoimi czytelnikami;

2/ częste zmiany w otoczeniu prawno-podatkowym mogą zrujnować wysiłek poświęcony na najlepiej nawet prowadzony projekt. Dlatego w cyklach dziennych monitoruję zmiany prawne, poświęcając czas na lekturę projektów aktów prawnych na wczesnym etapie legislacyjnym. Dzięki temu jestem przygotowany do zmian, starając się wysłać do czytelników sygnały ostrzegawcze, zawsze gdy zachodzi taka konieczność;

3/ w Polsce istnieje ponad 100 programów lojalnościowych B2C i drugie tyle motywacyjnych B2B. Co roku omawiam najważniejsze zmiany na rynku oraz szczegółowo opisuję tendencje i kierunki w których zmierza świat programów lojalnościowych;

4/ z pozoru prosta czynność jak organizacja promocji sprzedaży, z uwagi na wysoki poziom konkurencyjności rynku
 i skomplikowane przepisy nastręcza wielu problemów. Wnioski płynące z doświadczenia organizacji setek konkursów, akcji sprzedaży premiowej, loterii promocyjnych i audioteksowych ugruntowane podczas niejednej kontroli organów skarbowych opisuję na blogu, zwłaszcza w tych przypadkach, gdyż rzeczywistości uda się mnie zadziwić lub zaskoczyć nawet pomimo ponad 20 lat doświadczenia.

Jeżeli uznają Państwo, że warto – zapraszam do odwiedzania oraz pozostawienia do siebie kontaktu.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów otrzymywania newslettera z bloga marketingbusinessblog.pl

O mnie

Dzień dobry. Nazywam się Tomasz Makaruk, z wykształcenia jestem ekonomistą. Na blogu opisuję najciekawsze i najtrudniejsze zagadnienia, z jakimi spotykam się na co dzień tworząc i prowadząc programy lojalnościowe oraz loterie promocyjne i audioteksowe. Dzielę się wyłącznie konkretną, pogłębioną analizą, która ufam będzie Państwu przydatna w pracy zawodowej.

Chcesz wiedzieć więcej o mnie?

Newsletter

Dołącz już dziś do grona 4.8 tysiąca stałych czytelników bloga. Co miesiąc otrzymasz podsumowanie publikacji. Żadnych reklam. Sam ich nie toleruję na skrzynce email. Wyłącznie branżowa wysokospecjalistyczna wiedza, dla osób zawodowo zajmujących się lojalnością i promocjami sprzedaży. Dla wszystkich, którzy podzielą się swoim adresem email przygotowałem niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów otrzymywania newslettera z bloga marketingbusinessblog.pl

Administratorem danych osobowych jest i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w związku z pytaniem przesłanym w powyższym formularzu oraz marketing bezpośredni produktów i usług własnych administratora. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo także prawo do uzyskania kopii danych i ich przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego lub profilowanie przez Administratora Państwa danych osobowych. Sprzeciw mogą Państwo zgłosić w dogodny dla siebie sposób, w szczególności poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: recepcja@i360.com.pl lub listownie na adres i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Dane osobowe przechowywane będą przez Administratora przez okres 5 lat. Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Pani Anna Serafin
e-mail: anna.serafin@i360.com.pl