Tomasz Makaruk

Check lista. Jak zorganizować loterię promocyjną?

Na blogu niejednokrotnie poruszałem już zagadnienia związane z meandrami organizacji loterii promocyjnej. Wątpliwości, z którymi spotykają się organizatorzy dotyczą przede wszystkim zagadnień opisanych pod poniższymi linkami:

IGH oraz IGH/1A: http://www.marketingbusinessblog.pl/organizatorzy-loterii-promocyjnych-nie-maja-obowiazku-skladania-igh-1-oraz-igh-1a/

RODO: http://www.marketingbusinessblog.pl/pomiedzy-rodo-aml-a-przepisami-regulujacymi-urzadzanie-loterii-zakres-zbieranych-danych-od-laureatow-loterii/

AML: http://www.marketingbusinessblog.pl/obowiazki-organizatora-loterii-na-gruncie-ustawy-aml/

Regulaminu odpowiedzialnej gry: http://www.marketingbusinessblog.pl/regulamin-odpowiedzialnej-gry/

Loterie organizowane przez sieć Internet: http://www.marketingbusinessblog.pl/kiedy-loteria-promocyjna-staje-sie-loteria-promocyjna-organizowana-przez-siec-internet/

Nowelizacja UOGH: http://www.marketingbusinessblog.pl/glowne-zmiany-w-zasadach-organizacji-loterii-od-1-kwietnia-2017/

Od dawna zamierzałem przygotować tzw. check listę, czyli zebrany w jednym dokumencie zestaw obowiązków, jakich trzeba dopełnić organizując, prowadząc oraz rozliczając loterię promocyjną i audioteksową. Inspiracją ku temu była lektura bardzo pouczającej książki Atula Gawande zatytułowanej „The Checklist Manifesto: How to Get Things Right”. Jeżeli nie mieliście Państwo okazji jej przeczytać – proszę poświęćcie czas tej pozycji – naprawdę warto. Jak zawsze, zanim czymś dzielę się z czytelnikami bloga, najpierw testuję dane rozwiązanie na żywym organizmie.

Przeprowadziliśmy na podstawie przygotowanej check listy szereg loterii promocyjnych w i360 Sp. z o.o, której pracami na co dzień kieruję. Dzięki temu mogę się z Państwem podzielić tym dokumentem mając pełne przekonanie, iż postępowanie zgodnie z poszczególnymi 20 krokami, jakie w nim opisałem, pozwoli Państwu na przeprowadzenie loterii promocyjnej zgodnie z przepisami prawa i zdrowym rozsądkiem. Check lista dostępna jest w formie ebooka zatytułowanego „Jak zorganizować loterię promocyjną nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek” .

Otrzymują ją wszyscy, którzy dołączają do grona subskrybentów newslettera. Można to uczynić klikając ikonę „NEWSLETTER” dostępną wzdłuż prawej krawędzi strony http://www.marketingbusinessblog.pl/ Ci z Państwa, którzy już są na liście dystrybucyjnej, a którzy chcieliby otrzymać ten materiał, proszeni są o przesłanie takiej informacji bezpośrednio do mnie pod adres tomasz.makaruk@i360.com.pl – w tytule proszę wpisać „Zamawiam check listę” – wtedy będę potrafił wyróżnić Państwa wiadomości spośród innych, jakie otrzymuję.

0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O mnie

Dzień dobry. Nazywam się Tomasz Makaruk, z wykształcenia jestem ekonomistą. Na blogu opisuję najciekawsze i najtrudniejsze zagadnienia, z jakimi spotykam się na co dzień tworząc i prowadząc programy lojalnościowe oraz loterie promocyjne i audioteksowe. Dzielę się wyłącznie konkretną, pogłębioną analizą, która ufam będzie Państwu przydatna w pracy zawodowej.

Chcesz wiedzieć więcej o mnie?

0

Newsletter

Dołącz już dziś do grona 4.8 tysiąca stałych czytelników bloga. Co miesiąc otrzymasz podsumowanie publikacji. Żadnych reklam. Sam ich nie toleruję na skrzynce email. Wyłącznie branżowa wysokospecjalistyczna wiedza, dla osób zawodowo zajmujących się lojalnością i promocjami sprzedaży. Dla wszystkich, którzy podzielą się swoim adresem email przygotowałem niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów otrzymywania newslettera z bloga marketingbusinessblog.pl

Administratorem danych osobowych jest i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w związku z pytaniem przesłanym w powyższym formularzu oraz marketing bezpośredni produktów i usług własnych administratora. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo także prawo do uzyskania kopii danych i ich przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego lub profilowanie przez Administratora Państwa danych osobowych. Sprzeciw mogą Państwo zgłosić w dogodny dla siebie sposób, w szczególności poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: recepcja@i360.com.pl lub listownie na adres i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Dane osobowe przechowywane będą przez Administratora przez okres 5 lat. Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Pani Anna Serafin
e-mail: anna.serafin@i360.com.pl

0