Tomasz Makaruk

4 programy motywacyjne zarządzane przez i360 nominowane do nagrody Loyalty Awards 2016

W dniu 3 marca 2017 r. ogłoszone zostały nominacje do prestiżowej nagrody Loyalty Awards 2016, honorującej najlepsze programy motywacyjne i lojalnościowe ubiegłego roku. Spośród programów, które przygotowało, wdrożyło i którymi zarządza i360, nominacje otrzymały:

Elektroklub – program motywacyjny skierowany do elektryków prowadzony na rzecz Philips Lighting, Schneider Electric oraz nKT Cables (www.elektroklub.pl)

Ceresit PRO – program motywacyjny skierowany do montażystów, którzy pracują na produktach marki Ceresit oferowanej do sprzedaży przez Henkel Polska (www.ceresit-pro.pl)

Zielonomocni – program motywacyjny skierowany do przedstawicieli handlowych niezależnych dystrybutorów lodów Zielona Budka (m.in. Zielona Budka, Muuucia) oraz marek Mondelez (m.in. Milka, Oreo, Daim) (www.zielonomocni.pl)

Za-kontaktowani – program lojalnościowy skierowany do osób korzystających z soczewek kontaktowych Dailies oraz Air Optix (www.za-kontaktowani.pl)

Powyższe programy uzyskały nominacje w następujących kategoriach:

Kategoria/program Elektroklub Ceresit PRO Zielonomocni Za-kontaktowani
The best loyalty activities in retail (B2C)

 

X
The best b2b loyalty scheme (on reseller’s market)

 

X X X
The best New loyalty of the Year 2016

 

X
Loyalty Innovation of the Year 2016

 

X X
The best loyalty programme / activities communication

 

X X

Programy nominowane przyznawane są przez ponad 100 osób profesjonalnie zajmujących się zarządzeniem lojalnością w ramach swoich obowiązków służbowych z całej Polski oraz kapitułę w której pracach mam zaszczyt uczestniczyć (pełny skład kapituły dostępny jest pod tym linkiem http://loyalty-awards.pl/kapitula-2016/). Każdy z uczestników plebiscytu Loyalty Awards otrzymał indywidualny link do ankiety, w której mógł wskazać 3 najlepsze w swojej ocenie projekty  na rynku polskim związane z budowaniem lojalności klienta, w 6. zaproponowanych przez Organizatora kategoriach. Trzy projekty w każdej kategorii, które uzyskają największą liczbę punktów uzyskują automatycznie nominację do drugiego etapu Plebiscytu. Ponadto Kapituła Plebiscytu w każdej z kategorii dokonała wyboru kolejnych dwóch nominacji do drugiego etapu. Kapituła ma możliwość wskazania w każdej kategorii jednej nominacji dla projektu, który nie został wskazany przez Uczestników na etapie nominacji. Druga nominacja Kapituły musi pochodzić z projektów wskazanych przez Uczestników Plebiscytu w toku pierwszego etapu.

Laureaci, zostaną wyłonieni spośród grona nominowanych przez głosowanie, w którym udział bierze szerokie grono profesjonalistów z rynku polskiego. Wszyscy uczestnicy zaproszeni do pierwszego etapu Plebiscytu (a także osoby przez nie polecone, które będą chciały dołączyć do głosowania) otrzymują personalizowany link do badania, w którym wskazują jeden, najlepszy według nich projekt lojalnościowy w ramach każdej z 6 kategorii, głosując w  systemie od 1 do 5 punktów w każdej kategorii, gdzie 5 jest maksymalną ilością punktów – punktacja cząstkowa Uczestników. Głosy oddane na poszczególnych nominowanych przez Kapitułę i Uczestników zostają zsumowane, zwycięży program z największą ilością głosów. Głos Kapituły stanowi 50%, kolejne 50% to głosy Uczestników, w przypadku remisu decydujący jest głos Uczestników.

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas oficjalnej Gali Loyalty Awards 2016, która rozpocznie się
20 kwietnia 2017 r. w Krakowie, o godz. 20:30.

1

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O mnie

Dzień dobry. Nazywam się Tomasz Makaruk, z wykształcenia jestem ekonomistą. Na blogu opisuję najciekawsze i najtrudniejsze zagadnienia, z jakimi spotykam się na co dzień tworząc i prowadząc programy lojalnościowe oraz loterie promocyjne i audioteksowe. Dzielę się wyłącznie konkretną, pogłębioną analizą, która ufam będzie Państwu przydatna w pracy zawodowej.

Chcesz wiedzieć więcej o mnie?

1

Newsletter

Dołącz już dziś do grona 4.8 tysiąca stałych czytelników bloga. Co miesiąc otrzymasz podsumowanie publikacji. Żadnych reklam. Sam ich nie toleruję na skrzynce email. Wyłącznie branżowa wysokospecjalistyczna wiedza, dla osób zawodowo zajmujących się lojalnością i promocjami sprzedaży. Dla wszystkich, którzy podzielą się swoim adresem email przygotowałem niedostępny publicznie ebook zatytułowany „Check lista – jak zorganizować loterię nie zapominając o żadnym z obowiązków wymaganych przez prawo i zdrowy rozsądek”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów otrzymywania newslettera z bloga marketingbusinessblog.pl

Administratorem danych osobowych jest i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w związku z pytaniem przesłanym w powyższym formularzu oraz marketing bezpośredni produktów i usług własnych administratora. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo także prawo do uzyskania kopii danych i ich przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego lub profilowanie przez Administratora Państwa danych osobowych. Sprzeciw mogą Państwo zgłosić w dogodny dla siebie sposób, w szczególności poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: recepcja@i360.com.pl lub listownie na adres i360 Sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok 8, 90-057 Łódź. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Dane osobowe przechowywane będą przez Administratora przez okres 5 lat. Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Pani Anna Serafin
e-mail: anna.serafin@i360.com.pl

1