LA_2017_nominacje

4 programy motywacyjne zarządzane przez i360 nominowane do nagrody Loyalty Awards 2016

W dniu 3 marca 2017 r. ogłoszone zostały nominacje do prestiżowej nagrody Loyalty Awards 2016, honorującej najlepsze programy motywacyjne i lojalnościowe ubiegłego roku. Spośród programów, które przygotowało, wdrożyło i którymi zarządza i360, nominacje otrzymały:

Elektroklub – program motywacyjny skierowany do elektryków prowadzony na rzecz Philips Lighting, Schneider Electric oraz nKT Cables (www.elektroklub.pl)

Ceresit PRO – program motywacyjny skierowany do montażystów, którzy pracują na produktach marki Ceresit oferowanej do sprzedaży przez Henkel Polska (www.ceresit-pro.pl)

Zielonomocni – program motywacyjny skierowany do przedstawicieli handlowych niezależnych dystrybutorów lodów Zielona Budka (m.in. Zielona Budka, Muuucia) oraz marek Mondelez (m.in. Milka, Oreo, Daim) (www.zielonomocni.pl)

Za-kontaktowani – program lojalnościowy skierowany do osób korzystających z soczewek kontaktowych Dailies oraz Air Optix (www.za-kontaktowani.pl)

Powyższe programy uzyskały nominacje w następujących kategoriach:

Kategoria/program Elektroklub Ceresit PRO Zielonomocni Za-kontaktowani
The best loyalty activities in retail (B2C)

 

X
The best b2b loyalty scheme (on reseller’s market)

 

X X X
The best New loyalty of the Year 2016

 

X
Loyalty Innovation of the Year 2016

 

X X
The best loyalty programme / activities communication

 

X X

Programy nominowane przyznawane są przez ponad 100 osób profesjonalnie zajmujących się zarządzeniem lojalnością w ramach swoich obowiązków służbowych z całej Polski oraz kapitułę w której pracach mam zaszczyt uczestniczyć (pełny skład kapituły dostępny jest pod tym linkiem http://loyalty-awards.pl/kapitula-2016/). Każdy z uczestników plebiscytu Loyalty Awards otrzymał indywidualny link do ankiety, w której mógł wskazać 3 najlepsze w swojej ocenie projekty  na rynku polskim związane z budowaniem lojalności klienta, w 6. zaproponowanych przez Organizatora kategoriach. Trzy projekty w każdej kategorii, które uzyskają największą liczbę punktów uzyskują automatycznie nominację do drugiego etapu Plebiscytu. Ponadto Kapituła Plebiscytu w każdej z kategorii dokonała wyboru kolejnych dwóch nominacji do drugiego etapu. Kapituła ma możliwość wskazania w każdej kategorii jednej nominacji dla projektu, który nie został wskazany przez Uczestników na etapie nominacji. Druga nominacja Kapituły musi pochodzić z projektów wskazanych przez Uczestników Plebiscytu w toku pierwszego etapu.

Laureaci, zostaną wyłonieni spośród grona nominowanych przez głosowanie, w którym udział bierze szerokie grono profesjonalistów z rynku polskiego. Wszyscy uczestnicy zaproszeni do pierwszego etapu Plebiscytu (a także osoby przez nie polecone, które będą chciały dołączyć do głosowania) otrzymują personalizowany link do badania, w którym wskazują jeden, najlepszy według nich projekt lojalnościowy w ramach każdej z 6 kategorii, głosując w  systemie od 1 do 5 punktów w każdej kategorii, gdzie 5 jest maksymalną ilością punktów – punktacja cząstkowa Uczestników. Głosy oddane na poszczególnych nominowanych przez Kapitułę i Uczestników zostają zsumowane, zwycięży program z największą ilością głosów. Głos Kapituły stanowi 50%, kolejne 50% to głosy Uczestników, w przypadku remisu decydujący jest głos Uczestników.

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas oficjalnej Gali Loyalty Awards 2016, która rozpocznie się
20 kwietnia 2017 r. w Krakowie, o godz. 20:30.

1